Arkadaşlar neden faturamı yarım kesmişler sizce?

Okula kayıt olmaya gittim nakit 40 bin lira verdim. Bugün fatura yollamışlar mail adresime 15 bin yazıyor. Altında da yalnız 9 bin yazıyor. Ama ben 40 bin lira verdim. Vergimi kaçırıyorlar dicem ama altına vergilerden muafız yazıyor.
Arkadaşlar neden faturamı yarım kesmişler sizce?
Cevapla