Birilerine danışmak istedim. Yeni sevgiliyiz flört dönemimiz çok iyiydi ben de bu yüzden bu ilişkiye çok yükseldim fakat sevgili olduktan sonra birtakım ilgisizlikleri başladı. Eski ilişki travmalarım olduğu için de direkt tepki gösterdim tepkilerim kavgalara da yol açtı. Bu ilgisizliklerden biraz bahsedecek olursam buluştuğumuzda iyiyiz fakat flört döneminde beni hergün ararken şu an aramıyor. Hatta ben aradığımda da meşgulüm tarzı şeyler yazıyor. Sonra dönüyor. Ben de meşgülüm yazmak yerine daha açıklayıcı şeyler yazarsan daha iyi olur demiştim kendini düzeltmeye çalışıyordu ama iki gün önce büyük bi kavga ettik. Bende hoşlandığını bildiğim biri bana yazdı sevgilime söylediğimde kıskanmadı. Daha önceki gözüme batan olayları da eklenince tartıştık. Tartıştıktan sonra onu aradım ve açmadı bunun üstüne bir gün boyunca konuşmadık. Açıkçası ben tartışınca direkt halletmeyi seven biriyim. 24 saat sonra bana yazdı çok kötü bir gün geçirmiş ailesel olaylar ve sen yoktun dedi. Telefonumu açmadığın için yoktum dedim. Neyse daha sonra yine hallettik fakat ilgisizleşti bir. Ben aramasam aramıyor. Neredeyse yazmıyor. Canım sıkıldı bu duruma ama sorsan çok seviyor ne yapmalıyım içim daraldı artık
Güncellemeler
+1 yıl
Düzeltme: “benden hoşlandığını bildiğim bir çocuk bana yazdı” sevgilime bunu söylediğimde kıskanmadı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer