Anatomi sınavım var fakat sevgilimle ilgili bir olay aklıma takıldığı için verimli çalışamıyorum ne yapmalıyım?

Birilerine danışmak istedim. Yeni sevgiliyiz flört dönemimiz çok iyiydi ben de bu yüzden bu ilişkiye çok yükseldim fakat sevgili olduktan sonra birtakım ilgisizlikleri başladı. Eski ilişki travmalarım olduğu için de direkt tepki gösterdim tepkilerim kavgalara da yol açtı. Bu ilgisizliklerden biraz bahsedecek olursam buluştuğumuzda iyiyiz fakat flört döneminde beni hergün ararken şu an aramıyor. Hatta ben aradığımda da meşgulüm tarzı şeyler yazıyor. Sonra dönüyor. Ben de meşgülüm yazmak yerine daha açıklayıcı şeyler yazarsan daha iyi olur demiştim kendini düzeltmeye çalışıyordu ama iki gün önce büyük bi kavga ettik. Bende hoşlandığını bildiğim biri bana yazdı sevgilime söylediğimde kıskanmadı. Daha önceki gözüme batan olayları da eklenince tartıştık. Tartıştıktan sonra onu aradım ve açmadı bunun üstüne bir gün boyunca konuşmadık. Açıkçası ben tartışınca direkt halletmeyi seven biriyim. 24 saat sonra bana yazdı çok kötü bir gün geçirmiş ailesel olaylar ve sen yoktun dedi. Telefonumu açmadığın için yoktum dedim. Neyse daha sonra yine hallettik fakat ilgisizleşti bir. Ben aramasam aramıyor. Neredeyse yazmıyor. Canım sıkıldı bu duruma ama sorsan çok seviyor ne yapmalıyım içim daraldı artık
Güncellemeler
+1 yıl
Düzeltme: “benden hoşlandığını bildiğim bir çocuk bana yazdı” sevgilime bunu söylediğimde kıskanmadı
Anatomi sınavım var fakat sevgilimle ilgili bir olay aklıma takıldığı için verimli çalışamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla