Anatomi dersinden kalacak gibiyim, ne önerirsiniz?

Malesef bu dersle yıldızımız barışmıyor. En baştan beri anlamıyorum. Vizesine kirtasiyeden aldığım çıkmış sorulari ezberleyerek girdim. Sınavdan 1 saat önce gruba soru atmışlardı ben pek onemsemedim uzun geldi bana. Yaklasik 10 soru oradan geldi benim calistigim cikmis sorulardan gelmedi ve ben 12 aldım. Çok pismanim millet 40 50 aldi rahatlar. Hoca zor soruyor direk nokta atisi. Çalışsam da anlamıyorum. Geçme notunu 50ye cekecekmis hoca benim 80 falan almam gerekiyor. Bazı üst siniflar finalin yarisini vizenin sorulari diger yarisi cikmis sorular diyorlar. Ama kesin degil. Bana ne önerirsiniz?
Anatomi dersinden kalacak gibiyim, ne önerirsiniz?
Cevapla