Yakın arkadaşım ilişkim için sanki ayrılmamızı istiyormuş gibi bir tavırları var anlayamadım neden böyle?

ya nasıl anlatsam bilemiyorum ama çevremdeki insanlar sanki sevgilimle bizi beraber istemiyorlarmiş gibi hissediyorum ve bu beni çok yoruyor çünkü ben mutluyum ama böyle mutluluğumu hep yere vurmak için uğraşıyorlar sevdiğimi anlamıyorlar ki aslında çok belli ediyorum ama anlamıyorum üzülüyorum belki size saçma gelebilir ama benim için çok önemli bir konu ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz sizinle danışmak istedim lütfen linçlemeyin herkesin başına gelebilir

Yakın arkadaşım ilişkim için sanki ayrılmamızı istiyormuş gibi bir tavırları var anlayamadım neden böyle?
Cevapla