Bir arkadaşımla yakındık ama tutarsız davranınca mesafe koydum sizce niye böyle yapt?

bir erkek sınıf arkadaşım yarışmada derece alınca mesaj atıp muhabbet kurmak istemiş arkadaşım menfaatçi olduğunu anladım. direk kafamda sildim dedi. çok da iyi bir kız değil dedi. bir proje için kız bunlara başvurmuş. bana sordu ortalaması iyi felan diye. bende dedimki iyi biri değil bence almayın dedim. almadı. Ama bu sene bu kız ders sunumlarında projelerde o arkadaşında bulunduğu 4 erkeğin ekibine katılmış 4 erkek 1 kız proje sunum yapıyorlar. bende çocuğa mesafe koydum. neden böyle oldu sence. bana o da demişti. bende ona demiştim. ama günün sonunda beraber sunum ve proje yapmaya başladılar o kızı almasalarda olurdu bilmiyorum. yakın arkadaşım ama böyle yapması tuhaf geldi. bende arkadaşımı tutarsız bulduğum için mesafe koydum
kız gerçekten menfaatçi biri. ama ne isterse başarıyor tuhaf ya.

Bir arkadaşımla yakındık ama tutarsız davranınca mesafe koydum sizce niye böyle yapt?
Cevapla