Biriyle ayrıldım fakat arkadaşı karşıma çıkıyor sizce neden?

Merhaba herkese iyi akşamlar. Yani biriyle tanıştım ayrıldım neden derseniz erkek arkadaşı da işin içinseydi. Birinci buluşmada ayrıldığım kişiyi beş kere aradı beşincide küfür etti. İkinci buluşmada araba sakin mekanlar bu kişiden ayrıldım. Engelledim her yerden. Fakat arkadaşı bugün önüme arabasıyla çıktı. Sürekli bana bakıyor. Kendi amacına ulaşamadı arkadaşını yolladı. İkisi adım gibi eminim iletişim içindeler. Dışarı çıkarken korkuyorum.

Biriyle ayrıldım fakat arkadaşı karşıma çıkıyor sizce neden?
Cevapla