Bir arkadaşım var, nedensiz yere benden uzaklaştı sizce neden olabilir?

neden diye sorduğumda ben de bilmiyorum diyor.. bir sorun varsa arkadaşını kendinden uzaklaştırmak doğru mudur?
kendisine kırılıyorum... aklıma takılıyor ama umurunda değil sanırım..

Güncellemeler
+1 yıl
@articuno sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında?
Bir arkadaşım var, nedensiz yere benden uzaklaştı sizce neden olabilir?
Cevapla