19 olacağım, bu yüzden hâlâ kimseye aşık olamadım.
Erkeklerden soğudukça iğrendikçe iğrendim
19 olacağım, bu yüzden hâlâ kimseye aşık olamadım.
Erkeklerden soğudukça iğrendikçe iğrendim
maalesef çok rahatsız edici bir durum. kendimden örnek vereyim ben 20 yaşındayım beyaz tenli siyah saçlıyım ve siyah gözlük takıyorum. kendimi beeğniyorum ama erkekler beni seksi gördüğü için sadece azıyorlar. ben duygusal bir şeyeler yaşamak istiyorum ama erkeklere direkt cinsel olarak hitap ediyorum dış görünüşümden dolayı. zor kızı oynamak lazım anca öyle aşık oluyorlar
Ben zor biri olduğumu düşünüyorum ona rağmen güzelliğe dışa bakıyorlar. Bence sorun onlarda adam olsalar içe karaktere bakarlar. İçe bakmayınca da yok şu kız beni üzüyor bu kız beni beğenmiyor ayaklarına düşüyorlar
Cevap
6Cevap
Sen dengin olmayan biri ile flört et ondan sonra gel buraya..
Kimse ile flört etmiyorum. Konuştuğum tanıştığım kişilerin hepsi yaşıtım
Umarım iyi insanlarla karşılaşırsınız çünkü herkes aynı değildir 🙃
Umarım çok teşekkür ederim
Rica ederim 💞
İyi günler diliyorum size
Size de iyi günler 🙏
Pardon da baska neden yaklasacaz? Cok iyi kepce tamir ettigi icin mi araba kullandigi ifin mi neden yani?
Ay sen yorum yapma Allah için ya. KS'nin meşhur abazasısın zaten. Senin için nefes alsa yetiyor, karakter işine bakmak sana göre değil zaten
Kes lan ben tipsiz kezban alt tabaka hic bir kadina donup bakmam bile asil abazan sensin sen.
Önce kendi tipine bak kıro sonra kadınların tipini yargıla
tipim gayet iyi. sen beğenme kalsın istemez
19 yaşında olman aşık olmana engel değil ki
güzel olduğun için olmasın
Benim sormak istediğim de bu zaten bi insana sırf güzel olduğu için yaklaşmak aşırı berbat bi hareket
kızlarda öyle
O yüzden mi çok güzel kızların yanında çirkin erkekler var. O yüzden mi Bu kız buna nasıl baktı diyorlar
Tamam işte herkesin açısından sorunlu bi taraf var. Herkes kendi karakterine dikkat etmeli
Bende kızları anlamıyorum misal yılmaz güney çirkin adam ama çok karizmatik ama onu çoğu güzel kız seviyordu misal eşi çok güzeldi ama günümüzde böyle çoğu kız çirkin diye bakmazdı yılmaz güneye
https://youtu.be/FhoP9JPtgEI
Haklısın sen de. İşte günümüz aşk dedikleri şeyin dış görünüşten ibaret olması en temel sorun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?