Erkekler aşırı makyajlı aşko kuşko kızlardan mı hoşlanır? Ben doğal olduğum için mi yalnızım acaba 🤔 ?
Boz doğol sovoroz gibi yalanlar söylemeyin. Zaten midem bulanıyo kusarım ona göre.
Erkekler aşırı makyajlı aşko kuşko kızlardan mı hoşlanır? Ben doğal olduğum için mi yalnızım acaba 🤔 ?
Boz doğol sovoroz gibi yalanlar söylemeyin. Zaten midem bulanıyo kusarım ona göre.
Erkekler makyajlı aşko kuşku kızlardan hoşlanırlar. böyle erkek peşine koşmayan hatta erkeğe acı çektiren kızlardan hoşlanırlar. böyle saçlarına bakıp yapmak için 2-3 saat zaman harcayan kızları severler. doğal kız sevmezler yapay isterler. birde crop giyecekler çekici olacaklar bunu da isterler
İşte doğrular 😃
Cevap
10Cevap
hayatım şimdi o aşko kuşko çingenelere gılgamış destanı gibi şeyler yazardım ama neyse susayım :)
Çingene diyerek özetledin zaten 😃😃😃
o kadar zekisin ki var ya 😂😂😂 yazdığım şeylerin içine gizlediğim şeyleri bir kelime ile anlayabilen teksin 😂😂
Teşekkürler efenim o sizin yansımanız 😃😃😃
öyle deme kaç kişi şurada tek kelimeme gizlediğim şeyleri anlayabilir ki😀
Ben tabi ki 😃😃😃😃😃😃
seni bu Dünyada en çok kim seveğğrrr annen tabii kiğ 😬
Yok annem en çok torunlarını sever 😃
herkesi annesi herkesten çok sever öylem deme 😔
Torun sahibi olan her anne bu açıklamaya dahil değildir bence 😃
annemde mi aynı olucak 🥺
Yani tabi ki 😃 annesinin yanında çocuğunu dövdüğü için dayak yiyen kadınların sayısı az değil 😃
ahahahha 😂 ben çocuğumu dövmem ki annem bana bir şey diyemez diyomuşum ve çocuğu şamar oğlanına çeviriyomuşum 😂
Hastanelik olursun yapma çok tehlikeli 😃
ya ahahahahha kendi doğurduğuma bile söz edemiceksem neden doğurmuşum ki ya o zaman 😂😂
Annen baban sevsin diye 😃😃😃
o zaman doğurmam 😀😂
Yani samimi olmak gerekirse ben öyle aman aman makyajlı kızlardan çok hoşlanmıyorum çünkü makyajın altından ne çıkacağını kestiremiyorum.
Öyle değil o iş..
Roman yazabilirim de üşeniyorum..
ÜşEnmE
Roman.. 😂
Şimdi hakkınızı helal edin diye bi soru açıp intihar etmeye gidicem
BilsEydim çok öncEdEn yazardım.. 😄
GEnçliğimE dE acımadın
Kahkaha sEsin buradan duyuluyor..
Şimdi horlamaya dönEcEk o iyi dinlE 😴
Yastığı bastır suratına.. :/
Sarılırım ben aşkıma ancak 😌
Makyaj sadece sevgili yapmaya yeticek bir şey değil ki
Gereğinden fazla doğalsan o iş çok zor.
Genelleme yapmak mümkün değil fakat ben doğal seviyorum
Şimdi bu soru niye bize açık 🤔 acaba 🤷♀️
Siz de erkoları linçleyin diye 🤪
makyaj yakışan güzeller varda bazılarınada makyaj gitmiyo güzelken çirkin oluyolar o yaptıkları makyajlarla
Evet o kızlardan hoşlanır
Doğal her zaman iyidir
🤢
Yok bi midem bulandı
Kadında makyajı sevmiyorum...
Natürel severiz.
🤢
Az yalan söyleyin
Yoo ben kendimi beğeniyorum yeter
Alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?