Fikir almak istiyorum. Kimsenin canını yakmadan nasıl ayrılabilirim?

5 aylık bir ilişkim var. İlişki başinda iyiydi bir sorunum yoktu çok güzel zamanlar geçirdim çok sert vaadeler atlattim en başinda. Bir sürü olay yaşadık, neyse ilişki ilerledi ben ilişkiden haz etmemeye ve aşırı zorlanmaya başladım. Artık ilişki bana zarar veriyordu ve iyice toksikleşmiş bir hale geldi. Bu olduğu koca 1 ay boyunca Ayrılmak istedim çok fazla ayrilmak istedim, kendime zarar vermek istemedim. Onunda zarar görmesini istemedim Oğlanı seviyordum ne zaman bunun için gitsem duygularim kararlarımın önüne geçti ve ayrılamadım. Benden ayrılmasi içinde elimden geleni yaptim genede bitiremedim, o cesareti bulamadim. Ilişki içinde özsaygım özgüvenim yerle bir oldu kendimi sevemedim, Hatta nefret ettim. Askerliğe gitmeden önce içtiğimiz gün o an ayrilmak istediğimi söylemek için son fırsatım olduğunda. Elimden tutup beni bırakma ve askerde bekle olur mu djyerek gözleri dolunca..."ben senden ayrilmak istiyorum" diyemedim. Şimdi öyle bir durumdayim ki ne yapacağimi bilemiyorum. Askerdeyken ona zarar vermek istemiyorum. Canini yakmak istemiyorum ama ne yapacağimi bilemiyorum. Bu benim ilk ilişkimdi bu yaşima kadar birini sevmemiştim ama bu yüzden bu ilişki içinde de çok yıprandım ve ayrılamadım. O iradeyi gosteremedim ne zaman bunu yapsam kalbimin ortası cayır cayır yandı. Zarar gördüğümü biliyordum ama ses etmedim. Bana küfredenler olacaktır nasıl böyle düşünürsün diye genede en sağlıklı hangi yoldan ayrılabilirim. Önerilerinizi bekliyorum.

Fikir almak istiyorum. Kimsenin canını yakmadan nasıl ayrılabilirim?
Cevapla