Gunahlarımdan dolayı hayata küstüm yasamak istemiyorum tek şey var kafamda ölüm yeri geliyor isyan ediyorum ne yapmamı önerirsimi?

Arkadaşlar günahların psikolojik olarak çok etkiliyo beni hep aklıma geldikçe isyan ediyorum sürekli allaha sonra pişman oluyorum sürekli beni bu gunahları işliyceksem neden insan olarak yarattın diyorum al canımı diye sürekli isyan içirisindeyim dayanacak gücüm kalmadı artık ne önerirsiniz yasama isteğim hiç yok sürekli ölümü düşünüyorum
Gunahlarımdan dolayı hayata küstüm yasamak istemiyorum tek şey var kafamda ölüm yeri geliyor isyan ediyorum ne yapmamı önerirsimi?
Cevapla