İntihar etmek istiyorum sırf ailem var diye yapamıyorum. Hayat çok kötü ne yapacağım?

Yapayalnızım. Hiç arkadaşım kalmadı olanlar da beni takmıyor artık. Bütün yaşıtlarım mezun oluyor ben hala okul bitirmeye çalışıyorum. Kız arkadaşı bırak erkek arkadaş bile yok. Okul hayatım kötü. Hem akademik hem sosyal. İntihar etmeyi çok istiyorum anneme ve babama kıyamadığım için yapamıyorum. Onlar da olmasa hiç kimsem yok. Yoksa şu an bile canıma kıyarım tek kurtuluşum geberip gitmek geberince de kimse gelmesin mezarıma.
İntihar etmek istiyorum sırf ailem var diye yapamıyorum. Hayat çok kötü ne yapacağım?
Cevapla