Güncellemeler
1 yıl
Güven esas olduğu için sözleşme yapmamıştım. Gerçi sözleşme olsa da böyle kansız haysiyet yoksunu biri için değişen bir şey olmayacakmış. İlk günden planlı sabırlı bir şekilde dolandırmak için bana yanaşmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ortak işten hayır geldiği nerede görülmüş, ya gırtlağa basacak iyice benzeteceksin, ya iyi davranıyor gibi yapıp bu sefer de sen gün sonunda paraları alacağın kadarını cebe atıp tüyeceksin, ya da malı araba vs varsa kontağı alacak aracı saklayacak borcu öde yoksa arabayı unut diyeceksin diğer yol da adalet yolu ki uğraş dur işin yoksa sonuç alana kadar ölme eşeğim ölme
Haklısın da ailemin evini adresi her şeyi biliyor. Ben boğazına resmi yolla çöksem aileme zarar verebilir
Resmi yolla zaten çökemezsin adalet yok boşuna çaba, i yüzden tek başına değil yanında olacak birileriyle diğer yöntemleri denemelisin
Şöyle diyeyim mali açılışısınız nedir peki? adi ortaklık veya ltd , aş şeklinde mi? noter onaylı ortaklık belgeniz var mı?
Muhasebeci ile bir süreç başlattı dükkan kurulumu için vergi levhası vs çıkardı ama detaylarını bilmiyorum.
Lütfen öğren ben malimüşavirim yardımcı olmaya çalışırım. öğren ticaret sicil kaydını. vergi levhanı hepsini al bakalım eğer senin adına açtıya yükümlülük sana ait olacak ama hırsızlık da yaptıgı suc duyurusunda buluna bılırsın. eğer ortak ise borcları kapamadn tasfiye haline de girmez ve uzun bir süreç olur.
Gerekli evrakları al. biraz işine asılma. Lazm çok boşvermişsin anlaşılan.
Zaten kendi üzerinde bir şirket varsa edevlet de görünür diye biliyorum oradan bu bilgilere ulaşamaz mı?
E devlette internet vergi dairesine girip firma bilgilerine baksın
Ulaşır tabi ki de. ama en azından muhasebecisiylede görüşmeli.
Belkide hiç açılışıda yoktur.
Açılış yoksa bu daha kötü, çünkü sadece parayı kaptırdı demektir hukuki bişey yapamaz
maalesef öyle. şu an ortak dahi gözükmüyorsa hiç bişey yapamaz anca banka haraketlerinden iş için gönderdiği para haraketlerimin suretini bankaya onaylatıp avukat aracılıgı ıle dava acılırsa bir nebze aklanmış olacaktır
Çok büyük bir meblağ değilse avukata davaya harcadığı rakama değmez, zaten alacağı onlara gider ki, adalet zaten yok uğraştığıyla kalır
şu an 35-45 bin TL avukat bakıyor bılgınız olsun. eğer altındaysa hoc ugrasmasın kaldı mı o mahkeme minimum bes yıl sürecektir. bir daha kine imzasız notersiz asla iş yapmamayı öğrenirsiniz. acı ama maalesef öyle
ALLAHINDAN BULSUN boş ver
Öyle olmuyor işte. Sindiremiyorum. Mutfak masrafımdan kısıp biriktirdiğim paraydı
Yine çalışır yine kazanırsın...
Saçmalama söylemesi kolay, para bu. Kolay mı kazanılıyor
boş ver ne lan sen olsan bosverır mısın kadına bak
Yerden ağaçtan toplamıyoruz ki. Çok kanıma dokunuyor canım yerine koyulmak
@isimsizsed
Yapabileceği bir şey yok ki... hayatın kuralı bu
Çalışıp kazanırsın ve bir dolandırıcı gelip elinden alır; sen tekrar çalışıp biriktirirsin ki bir sonraki dolandırıcı gelip alsın diye