AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
zamana bırak. bir kac hedıye ve cıcek al. esırge e kurumundan evlat edınmeyıde dusunun bol sans
Ne kadar kırıcı bir cümle. Hayat boyu aklından çıkmayacağını bil... İstediğin kadar özür dile.
Bu sözlerden dolayı şu an karım diyebiliyorsun bir başkası olsa anında boşanma davası açmıştı
Cok pismanim
Gönlünü zor alırsın ve artık bu sözünü unutmaz
Bu çok ağır olmuş git ayağının altını öp gerekirse kendini affettir
Yani senin söylediğin de çok ağır
Ayagina kapandim yalvardim ama hala gozlerinde kirginlik var
Eğer ben öyle bir şey söyleseydim gece uyuyamazdım
Yani Kendini bir şekilde affettirmelisin
Uyumadim zaten uyuamiyorumda yemin ederim cok pismanim ben oyle bisey demek istemedim
Ne yap et gönlünü kazan bir daha böyle bir şey yapma
Asla yapmam zaten ofkem baskasinaydi
ayıp yaaa.. yıkmışsın kızı. öldürücü darbe gibi.. asla bunu unutmaz, unutmuş gibi görünsede..
Cok pismanim
işin zor valla. aklıma kendini affettiricek yol bile gelmiyor.. hayatında duyableceği en ağır laflardan birini etmişsin. vursaydın inan bu etkinin onda birini veremezdin.
Çok ciddi sıkıntı yok ise olur inşallah nasipse bu Allah vergisi bişey kimseyi suçlamak doğru olmaz çünkü sende de sıkıntı olabilirdi çok kalp kırıcı ve üzücü bir cümle olmuş
Cok pismanim
Çünkü sıkıntı olan hiç olmaz denilen kişilerde bile çocuk olabiliyor bu yüzden denemeye devam kalp kırmanın hiçbir manası yok Allah nasip edip olacak bu farklı bir sıkıntı sende de olabilirdi dediğim gibi
Cok pismanim gercekten pismanim
Telafi etmek çok zor
Ne yapmaliyim sence
Onu demek istemedigine pişman olduğuna ikna etmek en iyisi bı şekilde yapman lazım
Gunlerdir halsizce yatiyor
Üzüntüden olabilir ne kadardır evlisin
8 yillik
Kaç defa denedin tup sıkıntı nedir
Esim infertil 5 yil tedavi gordu
Hmm anladım inşallah basıp olur hayırlısı ile
Cok uzgun
Yaa ne kadar şanslısın affettiğini bile söylüyor naparsan yap onun hakkını ödeyemezsin
Söyle bir daha seni sinir edip istemediğin şeyler söyletip böyle vicdan azabı çektirmesin 👍
Senin için çok talihsiz bir durum. Affettim dese bile içinden hiç çıkmayacak bir yara açmışsın. Onun adına çok üzgünüm. Umarım senden tez vakitte kurtulur.
Bir kadin olarak hemcinsimin en kisa surede bosanmasini temenni ediyorum. Boyle bir cumle nasi kurulur ya? Hem de hayat arkadasi sandigi adam tarafından. Cok yazik
Umarım boşar seni başka hiçbir şey demiyorum.
Gezdim dunyayi takmadim başima taç ne zengini tok gordum nede fakiri aç bakin şu cesmeye icecek birtas suyu yok kirmayalm. kimsenin kalbini yapacak ustasi yok
Gecmis olsun kardesim. Bence ölü taklidi yap ama o bile kurtarmaz
Cok pismanim
Sana muslum babadan "Son pismanlik neye yarar" sarkisini armagan edebilirim ancak
Ne yapmaliyim nasil affetirebilirim kendimi
Her gun oral ile uyandir sonrasi allah ne verdiyse yapistir 🤣🤣🤣
Sapiklasma ciddiyim ben
Yapacak hicbirseyin yok. En azindan rahatlamasini sagla. Soyledigim seylerde sapiklik yok zaten. Evli ciftlerin yapmasi gayet normal
Kadin kirgin bana
Cok uzgun
Saka yapiyor olmalisin. Sen bu kafayla iyi evlenecek birini bulabilmissin
Hayir abi sadece simdi olmaz o dedigin
Gercekten uzgun o
Pişman da olsanız o sözleri isteyerek söylediniz lütfen eşinizden bosanin ki hatanız duzelsin
Sen bence eş değilsin hiç kb ama karısını üzen bi adamdan eş olmaz
Bırakın affedildim sansın zavallı. Yazik sana inşallah boşar seni
Ben bile okurken kırıldım abi kadını düşünemiyorum. Ne yaparsan yap bu kırgınlığın geçmesi zor.
Ben olsam affetmez boşanırdım
Sen nasıl bı hayvansin lan
Cok pismanim
Saçma canım konuşup bosansin diyor millet ama boş yapıyorlar gereksiz konuşuyorlar. bekara karı boşamak gibi bunlarinki
Bunu diyenler ya bekardir ya dul.
Neyse git bı çiçek al sonra otur ağla. Bu öyle lafın üzerine sana iyi davranması pek mantıklı değil.
Hepsini yaptim
İçin rahat olana kadar yap. belki o sffetmistir ama sende kendini affetmelisin.
Gozlerinde hala kirginlik var
Kendinize bi de adam diyosunuz siz
Adam gibi adamsın.
Boşanma sebebidir bu
Ben o karının yerinde olsam seni direk boşardım
Aldatsan belki bu kadar üzülürdü..
ak davarı o zaman boşan, kadına psikoljık siddet uygulayacaghına
Ben olsam boşardım
O dediğini hiç bir zaman unutmayacak
aptal adam üzül ağla.
İyi halt ettin zor affeder.
Kötü kalplisin, umarim terk eder seni eşin.
Aşırı kötü kalpli birisin.
Sen affedilmemelisin zaten. Kadını rahat bırak.
ben olsam ne affetmesi boşardım seni
Keske bosasaymis seni
kafana sık bence bunu hak ettin
Başka kadından çocuk yap
Yuh benimde olmadi õlekmi
seven affeder. zamana bırak, üstüne gitme..
yuhyani çokkötü söz
barıştınmı
Hala kirgin bana
bir hediye al özür dile
Almistim ama tekrar deneyim
bir yere götür
Tatil plani yaptik zaten
başbaşa kaldığında affeder
Umarim ya
umarım tekra etmezsin
Asla
çok iyi olur
insallah boşar seni
oh iyi olmus :DD
Deme oyle seviyorum ben onu o da beni seviyor
aynen o kadar asıksın ki kadınlıgına laf ediyosun. iste bosan kendine kadın bulursun :DD
Cok kirici davranmissin
Cok ama cok pismanim
Affettim dese de cok agir laf söylemişsin bence herseye sifirdan baslayalim gibi bir teklifte bulun seviyorsan
Sifirdan mi
Evet kendini yeniledigine dair bir kanit bir hareket goster adim at
Nasil mesela
Bir yemek bir hediye belki sinema ya da dertlerden uzaklasacagini bir yerlere gidebilirsiniz
Evden cikartabilsem onu gotururum fakat halsizim diyip yataktan cikmiyor
Yayagina gotur terpsiyle. Cikolatadan sepet yaptir opucuk kondur ne bileyim iste yap biseyler
Alacaksın tek taşı gidip yalvaracaksin
Yalvardim affetim dedi ama hala gozlerinde kirginlik var
Onu sen herkesten iyi tanırsın sana kimsenin akıl veya tavsiye vermesine gerek yok bence.. sil bu paylaşımı git gerekeni yap zaman bazen saniyeleri bile kıymetli olabiliyor
Uyuyor simdi
kadın bölgeni kesse haklı şu an
Boşan
Umarım gerçekten affetmiştir!
Ayrılmaması bile büyük bir şey
boşanın. bu laftan sonra eskisi gibi olmaz
Allah affetsin seni
Kötü
Eşinin gönlünü al
Nasil
Çiçek al
Herseyi denedim
Insalalh affeder
Esin sana erkek misin zuriyetsizsin dese ne yapardin mesela
Kizardim
Affeder miyidin peki
Benim esim kizmadi bile sadece uzuldu kirildi bu daha beter iste keske kizsa
Insan degilsin