Hamileyim, eşim beni aylarca aldatmış, kız bana fotoğraflarını attı o şekilde öğrendim. Çok pişman olduğunu söyledi affettim?

İçimden bir ses eğer bana fotoğrafları atmasa gerçekten hiç bir zaman öğreneceğimi söylüyor. kız da bunu söyledi. hamileyim yine de affettim bi anlık dedi hata dedi yapmayacağını söyledi yeminler etti bende affettim. şu an eskisinden fazla ilgili davranıyor izinli günlerini benimle geçiriyor sizce gerçekten pişman olmuş mudur bir daha yapmaz değil mi? Ben öğrendim diye mi pişman yoksa gerçekten pişmanlık var mıdır içinde aldatma sonuç olarak
Hamileyim, eşim beni aylarca aldatmış, kız bana fotoğraflarını attı o şekilde öğrendim. Çok pişman olduğunu söyledi affettim?
Cevapla