Karıma hamile kalamadığı için "sen kadın mısın, çocuk mu verdin sanki" dedim. Çok pişmanım, kendimi nasıl affettirebilirim?

Esim ile maalesef cocuk sahibi olamadik tup bebek tedavisi gorduk denedik ama olamadi esimden kaynaklanan bir sorun ama ben bunu dert etmedim ama gecen bi tartismada ne yazikki cok kotu bisey dedim esime sen kadin misin eksiksin gibi asla dememem gereken seyler dedim Şu an cok uzgun beni affetigini soyluyor ama hala kirgin ne yapmaliyim cok uzuluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Hala kirgin bana
Güncellemeler
+1 yıl
Eve sinirli gelmistin biri ile bu konu hakkinda tartismistik eve geldigimde sinirimi esimden cikarttim hic hakkim olmamasina ragmen esime uzun zamandir istedigi bir britisch kedi yavrusu aldim, yakin zaman icin de tatil plani yaptim soz verdim ona bi daha asla boyle bisey yaomayacagima kirginligini gecirecegim diye de soz verdim
Güncellemeler
+1 yıl
Karim bana bosanmak istedigini soyledi
Karıma hamile kalamadığı için "sen kadın mısın, çocuk mu verdin sanki" dedim. Çok pişmanım, kendimi nasıl affettirebilirim?
Cevapla