Eşim 2izlere hamile tartıştık ağlattım pişman oldum?

Esim calismiyor ben çalışıyorum hamile zaten 2 izlere 1 oğlumuz var önce iyiydik göbeği buyumustu opuyordum memeleri memelerime degiyordu opuyordum onu çok beğeniyorum seni diyordum beni de emzir diyordum sıra gelirse diye neyse ben ozel sektorde çalışıyorum maasim 40 bin lira bazen ikramiye usulu geliyor neyse esim bak 2 boğaz daha geliyor hayatım dikkatli olalım dedi bende yemek söyledim kendime bos paketi cope fırlattı sinirle sonra ben başka bir bayan arkadaşımla konuşurken is yerinde oglum sal gitsin bos ver dedi evde 3 cocuk birde hanım dırdırı çekilmez dedi bende sarhoş oldum içtik neyse eve geldim leş gibi içmişsin zıkkım iç dedi bende seviyorum lan seni oluyorum lan senin için dedim öptüm böyle sevme beni diye ağlamaya başladı saat kaç oldu neredesin dedi ağlamaya başladı bende üzüldüm ne yapayım şimdi böyleyiz hep s. ek s kavga ağlama?
Eşim 2izlere hamile tartıştık ağlattım pişman oldum?
Cevapla