Arkadaşım neden beni herkesten saklıyor?

33 yaşında bir adamla konusuyorum. 3 aydır konuşuyoruz bi kaç kere görüştük ve bu zamana kadar hiçbir arkadaşıyla tanıştırmadı beni hemde ailesinden beni saklıyor. Evli degil çünkü kendi kimligi gösterdi bana , bekar olduğunu yazıyor. Ozaman neden beni resmen saklıyor? Açaba çiddi bir şey yok mu kafasında? Çok tuaftır

Arkadaşım neden beni herkesten saklıyor?
Cevapla