Neden arkadaşlarım benden sürekli birşeyler gizliyor?

son zamanlarda kendime sık sık sormaya başladım bunu. hepsi değil ama özellikle 2 tane arkadaşım bana sürekli yalan söylüyor. bu arkadaşlarımda benden hayat görüşü olsun, maddi durum olsun biraz daha kısıtlı insanlar. bunu asla kimseyi eleştirmek için söylemiyorum, ikisinide çok severim ama dışardan baksanız bile anlayabileceğiniz bir durum ve çokça işitiyorum bu cümleyi çevremdende zaten arkadaşlarımla ilgili olarak. Şimdi olay şu: bu iki arkadaşımdan biri (çok yakınım bu anlatacağım kişiyle) inanılmaz derecede yalan söylüyor. biz bir kere bu konuyla ilgili kavga ettik açıkça yüzüne vurdum ama bir şekilde kendini zorla barıştırttı. ama hala yalan söyleme bir şekilde devam ediyor. diğer arkadaşım ise (çok yakın değilim ama sık sık görüşürüm) tam anlamıyla yalan söylüyor diyemem ama bazı şeyleri farklı anlatıyor veya hiç anlatmıyor sonra da bunu unutup bana olayın asıl doğrusunu anlatıyor. Başta bu durum bana çok can sıkıcı gelmese de zaman geçtikçe kendime soruyorum açıkçası. 1 kişi size yalan söyler o onun karakteridir ama bence 2 arkadaşınız birden size yalan söylüyorsa asıl sıkıntı sizde demektir bence. ve bende gerçekten çok merak ediyorum. sert ve dobra bir karakterim vardır insanların yüzüne direk doğruyu söylerim acaba bundan mı çekiniyolar diye düşünüyorum ama arkadaşlık bu değil midir zaten o zaman bende yalancı olurum. Cidden tüm eleştirilerinizi yorumlarını bekliyorum benim için çok önemli ve hayati bi konu oldu.
Neden arkadaşlarım benden sürekli birşeyler gizliyor?
Cevapla