AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
onu seviyosun ve mutlu olması için kız ayarlıyorsun ona... rahatlaması için
ilk cümleden sonrasını okumadım zaten
ilk cümle gerideki trajikomik süreci anlatmaya yetiyordu
Guzel olmuş arkadaşım yureğine sağlık ama daha iç acıtıcı bişeyler çıkacağına inanıyorum bir daha ki denemelerinde biraz daha derinleştirsen hayal gucunu daha guzel olur diye duşunuyorum mesela...
Bunu yazanin piskolojikmen bir sorunu var ve eziktir al sana ozeti :D
Onun icin degerlisin ama arkadas olarak senin adina uzuldum canim 😯
güzelmiş duygulandım ya valla:) kalbimin tek sahibine diyorum arka fondan..
Üzüldüm keşke beraber olsaymissiniz * asen enler sevdiklerine olamıyor buda böyle bir gerçek
Çok sevmekten uzak durun gençler, çok yakıyor sonra.
Gercekten cok guzel yazmissin.
Sevgi zaten sevdigimiz insanin mutluluguna engel olmamak degilmidir.
https://hizliresim.com/upload.php bencee :D
https://hizliresim.com/Y5X536 Düzelttim az oncekı olmamıs
.
Geyiğe sarmayın kızı yazık l*n :// sevmiş en azından helal yani. Nasipten öte köy yok Sıkma tatlı Canını
Harbi delikanlı çocukmuş, sende çok güzel yazıp çokta masum sevmişsin..
Umarım hakkında hayırlısı olur canım..
Adam gibi davranmış en azından hak etmiyorum diyosa vardır bir bildiği ısrar etme kardeş
Etmedim zaten
mantıklı davran iyi etmişsin
valla ben bisey yapmadim. diyesim geldi şu an , aglamamak icin kendimi kolay tutuyorum.
Ben bunu gidip yüzüne dedim onun ağlayarak o da ağladı
la. n simdi okudum da galiba ben sana asik oldum.
abartılı sevgi sözcüklerini seven biri değilimdir, biri bana böyle bir mesaj atsa ''ne içtin sen la'' diye geri dönüş yaparım büyük ihtimal. Ama zevkler ve renkler meselesi bir yerde, saygı duyuyorum.
güzel olmus yuregıne saglıkta deymıyor ıste bende cok sevdıgım bırını unutamadıgı bır erkekle tekrar barıstırarak yalnızlıgı sectım :)
Çok seviyorum ama platonik
Olsun oda güzel bir sevgi biçimi
Okumaya üşendim ama platonik dediğine göre boş iş..
Bende platonik sevdigim kiz icin kitap yazdim ama daha veremedim durumunu anliyorum
Sende ne yürek varmış bee ağlatacaktın nerdeyse beni 😊
Laaan belki tamam dicek belki olur dicek deneyelim dicek insallah oyle der mutlu olursun :))
Muhteşem yazmışsın. Onunla buluşunca sakın ağlamaaa.
böyle şeyler düşünebilmek çok güzel ama sana bu kadar değer veren birileri de olabilir başka erkeklere de şans tanımalısın
Sakin bir sair sevme seni yazmak icin terkeder... ;) bu guzel yazini gorunce bu soz geldi canim aklima hersey gonlunce olsun
Aşk güzel bir şey acısı ve Mutluluğu ile... Cidden sevdiğini anladı ise sana bir şans vermeli bence.. Çünkü ben olsam yaparsın...
Jisallah benim yasadiklarimi yasamassin isallah umdugunu bulursun
offfff cok kötü oldum su an buluşmayı istedğine göre sna değer veriyo bence denemeli senle olmayı
Ah ulan şimdi arkaya da halilsezaiden paramparca fonu gelsin :D
Sana en büyük tavsiyem. Unut ve karşılıklı olan için ugraş. Cevabım umrumda değil
Acısı bile bal diyolar ya biz ancak filmlerden birde duyduklarımızdan bilip özeniyoruz böyle şeylere ya insan acı cekmeye heveslenir mi :)
yahıu munafıklar boyle ask meskle ugrasmayın dınınıze dersınıze bakın ehennemlıksınızz ! ohooo ooo bu ne munafıklıktır be din kardasım
Çok güzel sevmeye devam et elinde sonunda hakkını alırsın :)
Umarım...
Keşke senin gibi bir kızla tanışsaydım
( görüntüsü önemsiz olarak nikahı basardım)
Not : çocuk da eşşek çıkmadı sevindim :)
Sen sen ne diye bilirimki zaten ne adilki bu dünyada sen onu seversin o bir başkasin aci ceken sen olursun hayat bu haksizliklara aldirmadan devam ediceksin
Acikcasi begenmedim cok daha duygu yuklu biseyler yazabilirdin
Bunu aldim bir yerde lazim olacak gibi dize mutluluklar
İçimden geçenlere tercüman oldun ama ben hala yazmaya cesaret edemiyorum bunları ona söyleyebilmen bile çok büyük bişey bence tebrik ediyorum
Süpersin yaa bende seninkine benzer bir mektup yazmayî dusuunuyodum ama cesaretim yoktu senden guzel bir cesaret aldim yaziyi cok iyi yazmissin cok guzel olmus eline saglik cok begendim
İnsallah sende bende butyn sevenlerde kavusup mutlu olurlar
Vay bee. Bende birini bu kadar sevebilir miyim acaba.
Herşey iyide (sevdiğin kızı ayarlama) şey olmuş biraz
* filmlerde mi yaşıyorsunuz bide usenmemis o kadar uzun şey yazmış ayrılacağı kişiye
vay be çok güzeldi böyle insanlar olduğu sürece yaşamak için bir umut
Ah kuzum benim çok üzüldüm allahım gönlüne göre versin hayatta :(
Çok üzldm ama belki o senin icin hayrlı degildi öyle düsün :(
Cok iyi cesaret valla ben seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli diyenlerdenim :)
sarıldı mı :D o da seni seviyor demek :D ee bu kadar sevgiye kim hayır diyebilir ki. :)
Kimsenin totosunu kaldirmaya gerek yok. Sonra pisman olursun yazdigin icin.
Ya ağlarım ama, ben de sürekli yazıyorum aöa okumuyor bile :(
:((
Ama ne güzel buluşmuşsunuz işte 😞
aşırı güzel çok beğendim (okumadı)
Tamam
enazından mesaj atmışş sewinmelisin bence.. bu arada arkadaşlar benim sorumada yorum yazın lütwennn bekliyorum
Ben cok yazdım boyle seyler ve elimde kalan birsey olmadi bidaha kimse icin yazmam degmiyor
Buram buram eziklik kokuyor, bu kadar dusmeyin bee..
Aşk böyle acı bir varlık. Kimisi acıyı sever kümisi ise sadece yanmayı
sevdiğin kişi seni sevmiyosa destan yazsan ney yazmasan ney
Bu kadar uzun yazmana ve vakit harcamana değecek bir şey değil aşk.
Vayy be söylenecek söz bulamıyorum bunu bana yazsalardı ben bile ağlardım.
Bende uzun şeyler yazdım cevap dahi vermedi şanslısın
kızların mayasında var başkasının sevgilisine bağlanmak :)
Bende bir hemsireye asik oldum ama pasvermiyor Allahsiz
çok güzel yazmışsın ya
Güzel olmuş. Keşke sonu mutlu sonla bitseydi :/
Keske...
Durum ne çıkıyonuz mu :D
Sevgilisi var...