Türk erkekleri kadınlarla iletişim kuramıyor mu?

Selamss

Türk erkekleri kadınlarla iletişim kurmakta zorlanıyor mu¿ o yüzden mi oduncuk diyoruz

🙄
🙄

#sosyetic

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim @livaneli ☺️
Türk erkekleri kadınlarla iletişim kuramıyor mu?
Cevapla