AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
Çünkü görenler cok guzel kız bulmussun dıyınce havaya gırmek ıcınn bebegım
Elbette karakterine de onem veririz. Ama en başta bir güzelliğine bakilir doğru
kızlar neden yakışıklı uzun boylu zengin erkeğe önem veriyorsu bu yüzden
Güzelliğe çok önem veren birisi olarak karakter olmadan asla desem yeterli olur mu?
Düşün mesela bir bardak dışı kılla, tozla, pislikle dolu fakat içindeki su tertemiz o bardaktan su içer misin?
Kadınlar önde götürüyor tip olayını , tipin yoksa erkekler şebeklik yapma durumunda kalıyor günümüzde tabi.
Göreceli bir güzelligin yanı sıra ona anlam katan bir güzellik herzaman tercih edilebilir
Ona anlam katan bir karakter herzaman tercih edilebilir
sen meyve seçerken içini açarak mı seviyosun dışından bakarak mı?
burası türkiye.
Ben veriyorum çünkü güzelliğin (ister doğa ister Yaratan tarafından, ne dersen de) verilmiş bir lütuf olduğunu düşünüyorum ve benim olsun istiyorum. Şayet hatun kişisi güzelliğini iyi bir karakterle de taçlandırmamışsa, hiç şansı yok benim gözümde.
ben önemsiyorum fakat diğer erkekleri bilemem sonuçta herkes bambaşka bir insan bunu genellemek yanlış olur
senin gibi güzellerle çirkinler birbirinden ayrılsın daha doğrusu sapla saman ayrılsın diye
Önce güzelliğe bakıyoruz sonra karaktere.. Karaktersizlerle bir şekilde işimiz olmuyor..
dikkat ediyorumda bu gibi erkekler ve kızları hedef alan soruyu soranlar genelde yeni kullanıcılar hele şu sitede 1-2 ay geçirin okuyun iki tarafında yorumlarını sonra kişisel sınıflama yapın
Az bulunan şey insanın ilgisini çekiyor. Güzellik de az bulunan bir şey olduğundan erkekleri cezbeder. Ama eğer en güzele ulasmissa o zaman asıl önemli olanın karakter olduğunu anlayacaktir
Yoo, ben kadında güzellikten ziyade önce "ahlak" ararım, "haya" ararım ve dindarlığı da ön plana alırım. Güzellik çok sonraki planda gelir.
Haliyle onun da bu kriterleri benden istemesi gerekir...
Valla günümüzün erkekleri sadece güzelliğe ve fizik güzelliğine bakar olmuş ama bende tam tersi Karakterde uyumluluk isterim daha sonradan göreceli güzellik isterim.. ;)
Tabi ki veriyoruz aptal olduktan sonra guzelligin ne onemi var veya yollu olduktundan sonra bir onemi yok. yani. Once dis gorunusten hoslaniriz sonra tanimaya calisirix taniyinca karar veririz her gorduumuzle evlilik hayali kuramiyoruz :D
yoo bence sadece guzellık deıl; bazı akıllı erkekler karekterıde on plana alıyor
Esasen güzellik nedir buna bakmak gerekmez mi. Güzellik kişinin metayı algılama şeklinde vücut buluyorsa o halde güzellik fizik ses giyim davranış karakter kültür vb bütün kriterlerin arasındaku uyum vede aheng dir. Bu kavramların dengeli ve uyumlu dağılımına bağlı her kadın güzel her erkek yakışıklıdır. Bu tanıma göre bakarsak ki öyle olmalı evet güzellik yakışıklılık önemlidir. Gözlerin felan renk saçların filan sekli boş fizik bunlar güzellik değil sadece bütünün parcalarıdır. Bütün ile ne kadar uyuştukları dır mühim olan.
İnsanlar aşkı alışveriş olarak görmeye başladığından bu yana hep etikete baktılar.
Güzellik evet önem veririm, ama bir o kadarda davranışda benim için önemli.
Herkes güzelliğe önem verir sadece erkekler degil yane kizlarda oyle yapiyor
Bunu sadece erkekler yapmıyor ki. Hemcinslerimizde yapıyo hatta kadınların daha fazla yaptığını düşünüyorum çevremdekiler böyleydi daha doğrusu.
Böyle düşünen kız da erkegide saçma düşünceli bulurum
sanki biz hep ahlaklı adam arıyoz da bulamıyoz...
biz de yakışıklı istiyoz.. kızı erkee yok bu işin
ben önemsiyorum ve seçimlerimide hep bu şekilde yaptım Yüzü güzeli birgün huyu güzeli hergün severler
çünkü karşı tarafta aynı şeyi yapar ve aynı zamndada yaratılış meselesi güzel olan her zmn avantajlıdır güzel bir manzara resmine mi bakmak istersin yoksa şehir çöplüğüne mi :)
tipe önem veren bayanlarda var bence yarı yarıya haklılar çünkü insan yüzünü sevemezse kalbinide sevemez ama herşeyde tip değil. ikisinin ortasını bulmak gerek
:) şahsen benim universitede guzel kizlara bakmama gibi huyum var bana göre çirkin kız yok sinifimda bir kiz var guzel sayilmaz o kadar soliyim ama hoslaniyorum
keşke herkes senin gibi düşünse. ancak günümüzde karakterden çok tipe gidiyor millet ve hata yapıp üzüldüğü zaman neden karakterlisi bizi bulmaz diyolar :(
Dışını begenmedigimiz insanin icini tanimaya calismiyoruz
Sadece erkeler degil kizlarda boyle tabi arada istisnalarda olabilir.
Doğru tespit tebrikler...
Kadınlar ; yakışıklı karizmatik olmasına uzun boylu parası arabası olmasına önem veriyorlar erkekler; sadece güzelliğe önem veriyorlar yani bakımlı olmasına çok zor bişey mi istiyoruz sizin istekleriniz karşısında :))
Sanki sen senden çirkin olan bir erkeğe bakarsında...
Kendilerinin hepsi dünya yakışıklısı oldukları için... hahahaha (((:
Sen karekteri duzgun ama cirkin bir erkekle cikarmiydin?
o guzellikle bu soruyu sorman ironik E birakta onu biz kafaya takalim be
30 kere filan profil resmine baktim simdi cok guzelsin filan diyecem boyle yavsamis gibi filan olacam boyle butun kizlara yorum yapan abazalar gibi filan ama o nasil gozdur o nasil bakistir. Arkadas bu resim adami imana getirir. Hani diyolarya iste her sanatin bir sanatcisi vardir su kaadi bile tasarliyan bir irade vardir degilki tum dunya. Abi harbi sanat degilde nedir bu. . .
Cunku disi guzel olmayanin kimse icini merak etmiyor da ondan dolayi...
bu klasık cumleyı ben yazıcaktım. sorucu bundan ıkı tane yazıldı say
;) tamam benim de bu konuda tek bildigim cumle bu...
Ama rica ediyorum. lutfen az gelistirelim kendimizi :)) bu konu daha nice cikicak karsiniza
O kadar bilgili dilim cirkinlik konusunda felan goreceli kavram oldugu icin ;)
:)) ozguvene gell
Dilim ama ozguven le alakasi yok ;)
:)) pekı dedıgın gıbı olsun..
;) tamam
Geçici olduğu halde ama hep degil bence kişisel bişey bu
Dışını beğenmediğinin içini merak etmiyosun
Güzellik ilk yakınlaşma icin önemli ama ciddi bişeyler düşünüceksem biriyle karakter çok daha önemli
Genelleme yapmayalım bütün erkekler güzelliğe bakmaz inandırıcı olmayabilir ama karakteri güzel olsun gerisi 2. planda bence.
Sonra biz trip atmayan doğru dürüst kız arıyoruz derler güzel olmayanlara bakmadıklarından haberleri yok böyle kızların varlığından. s
kızlar niye yakışıklı erkek arar ona bir cevap ver kendi kendine sonra bu soruyu sor (belki sen böyle düşünmüyorsun ama )
bir yakınımız öyle bir kadınla evlendi ki kendisi de baya yakışıklı. O zamn anladım ki sadece güzellik değil bu işte bir iş var
sana tekmeyi vurmuş
dışardan bakınca karakterini göremiyoruz ama güzelse eğer yaklaşıyoruz sonra karakterini görüyoruz :D
burada karakter onemli diye tiriviri yapan erkeklere cok guluyorum ya. hepsi guzelligi on planda tutuyolar
Esas karaktere önem verilir. Karakter olmassa güzellik sadece eğlence olur. Denk gelmemişsin öyle erkeğe..
alakası yok güzel olan ve or... olan çok kız var gidip onlarla sevgılı olunmaz bunun yanında güzel ve karakterlı kızlarda var
yaradılışımızdan.. mesela şu da benim sorum; kadınlar neden hep güzel görünmeye çalışırlar? işte bunların cevapları aynı..
çünkü biz annelerimiz yani kadınlar ne kadar iyi olursan o kadar iyi kadın elde edersin gibi sacma bir düsünce asılıyor trajik ama gercek
Bazı kadınlarda paraya çok önem veriyor fakat biz kadınlar neden hep paraya önem verirler diye sormuyoruz kişiden kişiye göre değişen bir kavramdır ve güzellik görecelidir
Kimi insanlar vardir bu kizi nasil tavlarim diye dusunen kimi insanlar vardir bu kadin evlenecegim kadin mi diyen kimileri de bu kadinin parasini nasil yerim diyen. insanlar ve fikirleri farklidir.
Zevkler ve rengler hic. bir zaman tartisilmaz ama genelde ic gorunuse onem veririm bir. bayan agir basli olmalidir yerine gore hareket etmelidir cana yakn olmalidir ben. boyle dusunuyorum
karaktere bakmayan adamın nıyetı bellıdır sapktır ama karakter olsun kısılık olsun daha dogrusu herseyınle senı tanımaya calısan adam senı sevmeye calısıyor demektır.
valla benim eski sevgilimin suanki sevgilisine bakarsak ikisine de onem vermemis :d
Seninle de sevgiliymiş ama?
yani?
kızlar neden popülerliğe önem veriyor kafamda benimde deli sorular.
mesaj at bana sana özelde anlatim neden güzelliğe önem verdiklerini
doğrusunu istersen hayatım hep hata yaparak geçti ikisinide önemsemiyorum artık as
ben karaktere bakarım. tipi çok önemli değil kişisel bakımını ve normal bakımını yapsın yeter.
Güzellik geçicidir önemli olan iç güzelliktir 1+1=3 diyebiliyorsa candır can :)
tek erkekler değil ki kızlarda yakısıklılıga önem veriyo tipe :D:Dd.
ilk önce karakter sonra güzellik.
ikisinden birisi olmazsa olmaz.
dışı güzel olmayan bir elmayı sen alır mısın. almazsın.
dışını beğenmediğin bir şeyin içi dikkatini çekmez canım...