AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
suanda dis guzellige onem veren coktur guzel olupta safsalak olup sirf guzelligi icin katlanan bile vardir ki-_-
=^-^=
ben tatlılığa ve sadeliğe bakıyorum bir kız en güzel sabah dişni fırçaladığı an diyorum. sonuç olarak herkesi aynı kefeye koymayın cankız hanım
Sadece guzellige bakmam ben guzel olacak ama karakterli olacak daha bir suru kriter ararim bu yuzden de sevhili filan bulamiom :D
Erkeklerin hepsi böyle değil 23 25 ten sonra güzelliği önemsemiyorsun bile eli yüzü düzgün olsun yeter.
Makyajına ve yüzündeki boyalarına güvenme.. Yollar da güzeldir ama altından kanalizasyon geçer. Demiş üstat :)
Bazı erkekler dışarıdakilere (bakın benim ne güzel afet manitam var hehe..) demek için severler yani o ruh halinde erkek var
Güzellik baş kriter ama peşine Karakterde önemlidir. Temeli olmayan bina gibidir karaktersiz bir kız.
olur mu camgöz sadece güzellikle.
bir bayanda hoşgörü olmalı saygı terbiye güzellik anlayış en başta namus...
bir güzellikle olur mu sende...
bılmem. en tıpsızı bıle dunya guzeli ıstıyor. özgüven patlaması
Güzellik gelip geçicidir önemli olan kalbinin güzelliği bana göre
Güzellik kavramı kişiden kişiye degisirde karakter kime nasil gözükuyorsa herkese öyle gözükür
gorecelı bır kavram;ınsanı guzellestıren zaten karakterıdır
Siz erkekler için aynısını yaparsanız söz. Dışa bakarsam namerdim.
Kızlar Neye önem veriyo sanki, Kızla Kalbe bile Baktıgı y yok Önce tipe Sonra Cep e : D
İç güzelliğin iyidir orasını bilemem ama sonuçta ruhlar aleminde de yasamıyoruz :/
kızlar sanki adamlığı delikanlılığı önemsiyor. nerde şaklaban, havalı, arabalı gibi bir sürü şeylerin ardından giderler. bu iş karşılıklı yani.
Guzel olcak ki tanimak icin bir sebebin olsun. Cirkin biriyle tanisiyim bakiyim iyi biriyse sevgli oluruz dememistir kimse heralde
Yanılıyorsun kadınlar yakışıklı , zengin gibi çıkarlar uğruna erkek arkadaş arar ama erkekler evleneceği kadının kişiliğine bakar.
once bir kabugundan faydalanalim sonra cekirdegine bakariz ;)
İlk görüşte aşk fizikle olur zaten... Tanıdıkça karakteri ortaya çıkar.
canım guzelik her sey icine girer bence. Vucut guzeligi. Ve akil guzeligi onemli
Siz güzelliğinizi sürekli ön plana çıkarmaya çalıştığınız için olabilir mi?
karakter tabii ki önemli ama ne güzellik ne de karakter tek başına önemsiz oluyor.
önemsiyoduk. siz onu tamamen ortadan kaldırana kadar
Karakteri önemserim. Ama tanıyabilmem için dikkatimi çekmesi lazım.
nedenini biliyosunki profil resmine çıtır resmi koyuyorsun :)
Evlendikten sonra karaktere önem vericez ama çok geç olucak :(
karakteride önemsiyoruz karakterde güzel olcak. yok oyle dışı güzel olsun yeter.
Dışını beğenmediğin insanın insanın içini merak etmessin..
karakter ağır basıyor bende. az güzel olsun yeter. güzel ama kalbi pis insanla olmazz.
Buna hiç katilmiyorum guzellerle eğleniyorlar başarılı akilli erkeklerin eşleri hep cirkin ben begeniliyorum da ne oluyor bir sevgilim yok
erkeklerın guzellıgı onem wermesınden cok kızların erkeklerde onem werdıklerını sayacak olursak bugun bıtmez onu napcaz?
Güzellik önemli ama karakter ve bakımlı olmasıda gerek sadece karakter yetmez, kız dedigin hem gönlüme hemde gözüme hitap etmeli :))
Siz niye yakışıklılığa önem veriyorsunuz bizde öyle gerçi bizim abaza gençlerimiz kiloyada boya, da tipede bakmaaay =))
Karşındaki insanı görür görmez "hmm karakteri güzelmiş" dermisin demezsin bu gibi durumlarda sadece karakter ya da güzellik tek başına yeterli değil
siz nasıl zenginliğe önem veriyorsanız bizde haliyle kızın parası yok bari tipi güzel olsun diye önem veriyoruz sanki siz vermiyorsunuz
Valla ben ilk önce göğüslere bakarım ne yalan söyliim. Tek kriterim büyük göğüs, diğer bütün özellikler benim için ikinci planda maalesef :(
guzellık gecıcı beyınler uyussun zaman gecırırken onla mutlu olsun yeter yanı benım acımdan yeter
sen niye güzelliğe önem veriyosan erkeklerde aynısı canım :)
siz nasıl parayı duyunca bir taraflarınız yanıyo? he onun gibi bişey işte :D
Ben güzelliğe önem vermem şahsen siz bayanlar çok verirsiniz.
Şimdi yazıcam benim için karakter ön planda diye kimse inanmayacak.. Onun için susuyorum.
Karakter elbette önemli ama gözde biraz doymalı arkadaş
Evet maalesef öyle ve bütün erkekler seni güzelliğin için isticek hanfendi :/
Guzellik fizik degil zaten icten bir gulus yeter:-)
Fizik önemli çünkü evlenmeyi düşünmüyosa bir erkek karektere çok da bakmz yani
Senin açından problem olacagını düşünmüyorum takma :))
guzellik tanismada etkili geri hep karakteri. Ilk bakista guzellik onemli ama
Benim için
iç güzellik %70
Dış güzellik %30
Açık ve net !
önce karakter sonra sağlık sora iç güzellik
en sonunda dış güzellik
Bana göre güzellik yüzde değil bakışında olmalı bir insanın..
şu an cok guzel ama beyni sikintili ve karakterini hic sevmedgm birine asik oldum napalim kader utansin :)
Karakterime önem ver diyen, güzelliğini ön planda tutmasın!
Karakter ve dış güzellik hemen anlaşılmaz. Ses tonu ve konuşma herseyi başlatır. Bence..
kızlar yakışıklılığa önem veriyor ondan olabilir mi :)
ya bişey sorucam şu bizim bildiğimiz artis keloğlan var sen onun cankızımısın acaba?
Arvat didigin rus kimin olar haaa o ne bicim bocak o ne bicim mema ayva bayiliren nomossizlere
bence insanın içi değiştirile bilir ama dışı değiştirilemez :( o yüzden önemli
Partnerinden ne aradığına bağlı.
Arayışlar net olmamasından kaynaklanıyor şu anki sorunlar.
en azından 2 seçeneğimiz var sizin gibi karakter para tip die 3 secenemiğiz yok genç bayan :D