Hatası oldu ayrıldım şimdi de eve gel vakit geçirelim diyor kullanmak mı istiyor?

Ten uyumumuz güzeldi ama beyinsizliği yüzünden bitti. Ayrıldık kizlari ekledi bende barışacaksan şifreni vereceksin dedim vermem dedi. Eve de gelmem ortak yerde buluşalım dedim vaktim az dedi (yalan) sözleşmeli er ve evcisi oldukça vsr. 1 ay sonra göreve gidecek istese kendi ayagima gelirdi. Sonra da bizden olmaz demiş.

Hatası oldu ayrıldım şimdi de eve gel vakit geçirelim diyor kullanmak mı istiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar sevdiğim ilklerimi yasadigim insanın böyle çıkışının acısını yasiyorum resmen
Hatası oldu ayrıldım şimdi de eve gel vakit geçirelim diyor kullanmak mı istiyor?
Cevapla