Aşk İlişkileri Fotoğraf çekilmeyi sevmeyen biriyle sevgili olur musun? ÇevikYiğit Takip Et Yoda Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Ne alaka demeyin. Bazı insanlar fotoğraf çekilmeyi sevmiyor ve sevgili olduğunuz vakit sevgiliniz fotoğraf illaki çekilmek isteyecektir 😄 Güncellemeler+1 yıl Ne kadar çok fotoğraf çekinmeyi sevmeyen varmış 😄 Fotoğraf çekilmeyi sevmeyen biriyle sevgili olur musun? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Evet ben sevgili olurdum benim için fotoğraf çekmeyi sevmek zorunda değil aşık olmam yeterli olur 0 0 Yorumla
FiqHShott Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Olurum neden olmayayım bende sevmiyorum arada bir en fazla 0 0 Yorumla
ateşşnurr Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Ben fotoğraf çekmeyi çok severim ama kendimi değil doğa manzara vs sürekli kendini çeken paylaşan insanlar çok itici 0 0 Yorumla
WhiteeCloud Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Ben de sevmiyorum fotoğraf çekmeyi o yüzden biri sürekli fotoğraf isteyince sinir oluyorum 😅 0 1 Yorumla qookhann +1 yıl Hımmmm 😅 Yorumla
yinebrngeldim Takip Et Xper 4 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Ben de sevmem fotojenik de degilim zaten. Ozel gunlerde bir iki cekilirdim ani icin gerisi onemli degil zaten. 0 0 Yorumla
Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Çekinmeyen sevende sevmeyene sevgili olmam kimseyle boş saçma ya 0 0 Yorumla
Sevdamdın_sen Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 88% +1 yıl Olurum ya sıkıntı yok çekilmeyi seçmiyor diye sorun edecek değilim 0 0 Yorumla
Balloons Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Olunur neden olmasın bu kişinin size değer verdiğine bağlı. 0 0 Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Benim için sorun yok, bende foto çekmeyi sevmem. 0 0 Yorumla
Leading_Leader Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı. Benimki de sevmez. Ben olmasam resimlerimiz olmayacak belki de... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben öyleyim hiç sevmem çektiklerimin çoğu da arkadaş zoruyla beraber çektirdiklerimiz 0 0 Yorumla
1Cansel_ Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Benim eşim sevmiyor ve çekilmek için her türlü şekle giriyorum sevmeyene sevdiremezsin sjdkkffdk 0 0 Yorumla
sezzy Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 83% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 723 cevap paylaştı. Olurum ve ikna ederim 😂 0 0 Yorumla
-Afroditimsi Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Bende sevmiyorum , bana uygunsa olurum 0 0 Yorumla
EjderyamNerde Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Bende sevmiyorum aslında yani olurum 0 0 Yorumla
Cefternal Takip Et Master Yaş: 35 , eic 76% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. En sevdiğim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet ben sevgili olurdum benim için fotoğraf çekmeyi sevmek zorunda değil aşık olmam yeterli olur
Olurum neden olmayayım bende sevmiyorum arada bir en fazla
Ben fotoğraf çekmeyi çok severim ama kendimi değil doğa manzara vs sürekli kendini çeken paylaşan insanlar çok itici
Ben de sevmiyorum fotoğraf çekmeyi o yüzden biri sürekli fotoğraf isteyince sinir oluyorum 😅
Hımmmm 😅
Ben de sevmem fotojenik de degilim zaten. Ozel gunlerde bir iki cekilirdim ani icin gerisi onemli degil zaten.
Çekinmeyen sevende sevmeyene sevgili olmam kimseyle boş saçma ya
Olurum ya sıkıntı yok çekilmeyi seçmiyor diye sorun edecek değilim
Olunur neden olmasın bu kişinin size değer verdiğine bağlı.
Benim için sorun yok, bende foto çekmeyi sevmem.
Benimki de sevmez. Ben olmasam resimlerimiz olmayacak belki de...
Ben öyleyim hiç sevmem çektiklerimin çoğu da arkadaş zoruyla beraber çektirdiklerimiz
Benim eşim sevmiyor ve çekilmek için her türlü şekle giriyorum sevmeyene sevdiremezsin sjdkkffdk
Hiç sevmediğim tip insanlar hahaha
Olurum neden olmayayım.
Olurum ve ikna ederim 😂
Bende pek sevmem aklımada gelmiyor
beni çeksin yeter kjjdk
Bende sevmiyorum , bana uygunsa olurum
Bizde Foto cekmiyor hic cekince güzel de cikmiyor zaten
Sevgili olmayı düşünmüyorum
Bende sevmiyorum aslında yani olurum
Olurum çünkü ben de sevmiyorum.
Öğretirim neden sorun olsun
Sevdiririm bdbsbshsh
Evet
Ben de çekinmem
Olurum
Ani biriktirmek guzeldir
En sevdiğim
Ben gıcık olurum
Çok zor
Belki olurum