Çirkin olduğum için kendimi değersiz hissediyorum, sevilmeyecek gibi hissediyorum. Sadece güzeller mi sevilir?

hiç bir zaman bir erkeğin bana aşık olmayacak peşinden kosmayacak olması çok üzüyor beni insan hic sevilmeden durabilir mi hic
Çirkin olduğum için kendimi değersiz hissediyorum, sevilmeyecek gibi hissediyorum. Sadece güzeller mi sevilir?
Cevapla