Sevgilim olmuyor diye kendimi çirkin sanıyorum, yoksa ben mi kendimi güzel göremiyorum?

benim niye hic sevgilim olmuyor ben cirkin oldugumu dusunuyorum ama cevremdeki herkes guzel oldufumu soyluyor onlar mi yalan soyluyor ben mi kendimi guzel goremiyorum guzel olsam sevgilim olurdu ama olmuyor iste

Sevgilim olmuyor diye kendimi çirkin sanıyorum, yoksa ben mi kendimi güzel göremiyorum?
Cevapla