Dışarıda benden güzellerini görünce kendimi neden çirkin ve yetersiz hissediyorum?

Dışarıda benden güzellerini görünce kendimi beğenemiyorum niye böyle oluyor
Dışarıda benden güzellerini görünce kendimi neden çirkin ve yetersiz hissediyorum?
Cevapla