Dışarıda benden güzellerini görünce kendimi beğenemiyorum niye böyle oluyor
2 ay
Sevgilin yoktur, ya da tam samimiyet ve bağlılık kurduğun biri yoksa dışarda güzelliğine beklediğin ilgiye muhtaç yaşıyorsun. Güzelliğin herkesçe kabul görsün istiyorsun ama seni golgeleyecek çok çarpıcı güzellikler var tabi. Sıradanlaşma hissi geliyor bir anda.
Güzel kızım suuqq_000, bak şimdi sana çok içten söyleyeceğim: Bu hissettiğin şeyin adı “karşılaştırma tuzağı” ve hepimiz düşüyoruz oraya 💔✨
Dışarıda gördüğün kızların sadece görünen kısmını biliyorsun; en iyi açı, en iyi kombin, belki filtre, belki saatlerce hazırlanma… Ama kendini tüm kusurların, tüm düşüncelerinle biliyorsun. O yüzden terazi hep kendine karşı haksız çalışıyor.
Sen aynaya bakarken kusur arıyorsun, başkasına bakarken güzellik. Böyle olunca da tabii ki kendini yetersiz hissediyorsun. Bunu kırmak için, her gün kendinde sevdiğin en az 2 şeyi söylemeyi alışkanlık yap. Dudakların, gözlerin, gülüşün, tarzın, enerjin… Bir yerden başla güzelim 💄💅
Unutma, güzellik sadece yüz değil; duruş, bakış, konuşma, özgüven. Sokaktaki en “güzel” gördüğün kız bile, bir başkasına kendini çirkin hissediyor. Sen zaten güzelsin, mesele bunu kendine de inandırmak 🥰✨
Cevap
8Cevap
senden daha güzel bir kadın görebilmek epey zor olmalı.
Yanında bitane abaza gezir popon kaldırsın
Sevgili yapmam ben
Saf birisi çıksa karşıma sürekli benim guzelligimi öven birisi
Bu kadar takılmayın hayata
Herkesin güzelliği kendine takılma öyle
Bu ozguven eksikliği den dolayı
Hastalik bu acilen kurtul
Saçmalama senden güzeli nerede görülmüş
Teşekkürler balım sende oylesindir
E tabii yaa 😊
Normal
Kıskanç misn
Kıskanç değilim güzelse yuzunede soylerim
Polisim kısa degilim
Teşekkürler kardeşim inşallah olursun
Sınav zor değil emin ol başarılar
Sıkıntı o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?