Çok güzel olduğumu söyleyen çok olduğu halde kendimi neden yetersiz ve çirkin hissediyorum?

yolda görüp beğenenler ya da hemcinslerim yaşça büyükler güzel alımlı buluyor ama ben kendimi çirkin yetersiz herkesten eksik hissediyorum sırf bu sebepten sevgilimle yapamadım ayrıldım o daha iyilerine layık diye ağlamaktan kaç gündür canım çıkıyor
Çok güzel olduğumu söyleyen çok olduğu halde kendimi neden yetersiz ve çirkin hissediyorum?
Cevapla