Herkese merhaba 3 yıllık bir ilişkim vardı her şey çok güzeldi aile ilişkileri vb her şey kusursuzdu 3 sene boyunca hiçbir ayrılık yaşamadık sürekli beraber vakit geçiriyor eğleniyorduk sadece ufak tefek kıskançlık kavgaları oluyordu bir gece bı anda hiçbir sorun yokken benden ayrılmak istediğini dile getirdi önce saygı duydum daha sonra ise pişman olduğunu bir anlık psikoloji ile bunları söylediğini bensiz yaşayamayacagini 1 şans vermemizi istedi tamam dedim ve yine 2 gün sonra ben yapamıyorum dedi çok çabaladım emek verdim çalıştığı yere gittim konuştum ama kesin bir şekilde bitirmişti aradan 2 ay geçti ama bana 5 sene gibi geldi şu an öğrendim ki meğersem benden ayrıldığı zaman mağazadan biriyle konuşuyormus şimdi ise eski sevgilisi ile beraber olduğunu öğrendim o kadar zoruma gitti ki her şey ben 2 ay boyunca hayattan koptum neler neler çektim her gece belki mesaj atar 3 sene beraberdik insan merak eder dedim her sabah mesaj atmış mi diye bekledim şu an sadece arada karşılaşıyoruz ve iki yabancı şeklindeyiz muhtemelen çoğu şeyi bildiğimin farkında değil ona bunu söylemeli ve biraz ağır olsada hakettiği şekilde konuşmalı mıyım 3 yılın sonunda bir insanı böyle bir şeyle başbaşa bırakmak yanına kâr kalmalı mı
Bak güzel kardeşim şimdi bu durumu sana çok ağır gelmiş olabilir ama en başında bu durumun artık karşı tarafın kişiliğini öğrenmen bence en büyük kar bunu bir cebe koy orada bir cümle yazmışsın 3 yıllık bir beraberlik olmuş insan bir kere arar sorar arkadaşım bir kere arar sorarsa sen ümitlenirsin ve her her ümitlendiğinde de bu sefer karşı tarafı bırakamayacaksın yani karşı tarafın bitti dediği zaman bittiğini siz erkekler anlamanız lazım yani biz siz erkekler gibi böyle siz ayrıldıktan sonra çok duygusallaşıyorsunuz bütün duyguları öne çıkarıyorsunuz ama birlikte iken o duyguları asla çıkaramıyorsunuz bu bir gerçek biz ise bittiği zaman biz de duygu biter çünkü zaten Duygu biz de bittiği zaman biz bitiririz o yüzden sen ne yapıyorsun ne ediyorsun umurunda olmaz olmaması gerekiyor Bir de şu vardır ararsan ümitlenir doğal arkadaş olarak sorduğumu anlamaz oysa ki hayatına başlamalı ve hayatına yön vermeli yani bu kadın yapılarında bu vardır keza seninleyken bir başkasıyla konuşmaya başlamışsa zaten karakteri sıfırdır karakteri sıfır olan bir insanı niye ağrına geliyor sana ha sen bu kadar güçsüz müsün neyi sana ağırına geliyor karakteri beş para etmez bir insanları sizin hayatınızı müdahale etmesine izin veremezsiniz ya senin hayatın iki insanın dudağı arasında değil iki elinin arasında değil çok özür dilerim ama hadi ordan gitsin yani ha yok 3 yıllıkmış 5 yıllıkmış ya 20 yıllık evlilikler bitiyor bittiyse bitmiştir yani akıllı ol ayağa kalk sana kız mı yok yani bunu bu saatten sonra söylersin çünkü gerçekten demek ki sen daha iyilerini hak ediyorsun ki sana şu an bu yaşantı verilmiş bu döngüden çıkacaksın önüne bak çevrene bak bir kendini değiştir bundan sonra bir kadına nasıl yaklaşacağını daha iyi anlarsın emin olursun yani her yaşadığın bir tecrübe senin için bana çok koyuyor demişsin koymasin arkadaşım tam tersini senin gibi bir insanı kaybetti nasıl kaybettiğini ona göster yokluğunu da göster ayağı dik duruşunla göster varlığını da göster aciz olma ya
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kimse yaşattığıni yaşamadan ölmez bugün ya da kaç sene sonra illaki ortada bir yanlış varsa karşılığını alacaktır. Yanına kâr kaldı gibi sakın düşünme yani ayrıca gidip ya da mesajla vs. kötü konuşarak eline bir şey geçeceğini de sanmıyorum yüz yüze gördüğün bir yerde sadece herşeyin farkında olduğunu ve sana böyle bir yanlış yaptığına günün birinde çok pişman olacağını söyleyip konuşmasını beklemeden gidebilirsin (;
00 Yorumla
Saçmala sakın yüzüne vurma sakın ondan bir cevap bekleme bunca zaman karşılıksız olması gerektiği gibi sevdin ve acını yaşadın doğru olan bu. şu an yapmam gereken bu durumun farkında olduğunu ve rahatsızlık duymadığını gösterebilecek bir mentalde olmalısın. Eğer istersen karşısına geçip ağlayarak bunu herşeyin farkındayım de ahahah o da yetmezmiş gibi bir de beddua da et istersen. Bak kardeşim hem onun kişisel gelişimi hemde kendi gelişimin adına bunu sakın yapma akıllı ömür boyu bir iz taşımak kim ister. Nasıl ilk gittiğinde saygı duyduysan bunu tekrar yapmalısın. Bu arada keşke senden ayrıldıktan sonra ki evrede tekrar onu kabul etmeseydin. şu an elde etmeni istediğim duygu karmaşısına odaklanmanı istiyorum. İlk ayrıldığımız 2 günlük o süre zarfında karşımdaki insanın istekleri ve arzuları benimki kadar önemli dedin olgunlukla yaklaşmışsın duruma o hazzı tekrar kazanmak istiyorsan. Spontane bir şekilde gerçekleşecekse herşeyin farkında olduğunu gösterebilirsin. Sen bir insansın üzüldüğünüde gösterebilirsin. Üzüntünü gösterirken kararlı olduğunuda göster belki tiye alır o an seni ama hiçbir zaman farkında olmasada içinde bir yerlerde büyük bir yarası olacak canının hiçbir zaman neye sıkıldığını bilmeden oflayacak poflayacak bunlar yetmezmiş gibi bu sıkıntılı durumdan kurtulmak adına kendini hypelayacak sürekli enerji tüketecek mental olarak zayıflayacak. Tercih ettiği yol senin anlattıkların dinlediğim kadarıyla doğruysa böyle olacak. Ömrün boyunca dizginlemek zorunda kalmayacağın birinden kurtulmuşsun.
Bu yorumun altına seni neden terk ettiğinide söylemeni istiyorum.
Daha derine inelim seks de daha mı üstündü aile içindeki hiyeraşin veya onun yapısı bunları bana anlatırsan sevinirim.
Daha çok detay ile güzel bir yol çizebilirim sana. Sadece başına gelenleri anlatmamalısın.01 Yorumla- +1 yıl
Özelden mesaj atamıyorum ama şöyle özetleyeyim küçük bir sahil kasabasında yaşıyoruz o sebeple ev iş olsun her türlü yakın olduğumuz için sürekli vakit geçirebiliyorduk çevredeki çoğu kişide bizi biliyordu zaten yani monotonlastigi zamanlar tabiki oluyordu ama neredeyse çoğu zaman birbirimize vakit ayiritorduk her fırsatta benden ayrılma sebebide yoktu yani komik ama yok ne dediğini kendiside bilmiyordu her şey çok güzeldi ama bazen sevgi yetmiyor inatlaşmalarindan sıkıldım vb bir cümle kurdu ilişki her yönüyle doluydu herşeyi yaşamış yaşıyorduk ayrılığın ilk zamanları kendimi bile suçluyordum söyle yapsam böyle yapsam böyle olmazdı diye ama tabiki asıl sebepleri öğrenmem yeniydi eski sevgilisi ile çokta ciddi bir ilişkileri yoktu laf olsun tarzında sadece eğlence odaklı bir ilişki diye biliyorum ama şu an onunla olması işte beni en çok çıkmaza sokan yol. Eski ilişkisi içinde o kişiye karşı kufu hakaret adam değil şöyle böyle diye bahsediyordu benim geçmişindeki insanlardan milyonlarca kat daha iyi olduğumu iyi ki tanıdığını vbvb söylüyordu
+1 yılKardeşim geçmiş olsun, kafana takman çok normal ama bu konuyu devam ettirip gidip hiç bir şekilde muhattap olman doğru değil. Herkes hata yapar her insanın cahil zamanı olur, sen bu insandan kurtulduğun için hayır aramalısın. Eğer senin hiç yanlışın olmadan sana bunları yansıttıysa kesinlikle üzmesin seni bu nokta. Evlenmeden erkenden kurtulmuş yoluna dönmüşsün, Allah karşına hayırlı bir eş çıkartır inşaAllah. O yüzden boşuna söylememiş büyüklerimiz, bir insanın geldiği yere bakarak kimseyi yargılamayın, geçmişte yaptığı hatalar ile insanlığını yadırgamayın. Sizinle birlikte elinizden gerçekten tutacak insanları bulun ve sevin, sonrası zaten sizin huzurunuz için devam edecektir. Gidip intikam kısmına felan girme, boşuna zaman harcarsın. Yanlış bir şey olur bu durum seni de etkiler. Temiz bir şekilde git evine, aç müziğini başka bir şeyler ile oyalan. Oyun felan oyna kafanı dağıt, işine gücüne bak, yalnızken kafanı dinle, dertsiz tasasız hayatına bak
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadınlar genelde böyledir reis, hadi herkesi kapsamayalım fakat genel anlamda kadınlar bu şekildedir, neden mi? Cevabı çok basit, çünkü günümüzde 4/10 luk bir kadına bile ilgi hat safada, o kadınların bi instagram dm kutusuna bak.. o kadar güzel olmayan kadınların mesaj kutusu bile 100 erkeğin mesajıyla dolu hal böyle olunca kadınlarında aklı karışıyor tabiki, aklı başka yerlere kayıyor onlarında mayası bozuluyor. Bu dönemin kadınları böyle, bir kadın sokaktan geçen her hangi bir erkeği hemen anında 5 dakika içinde seks yapmaya ikna edebilir fakat erkekler yapamaz. Bu yüzden kadınlarda bunun rahatlığı ve bilinci var, kadınların genelde egolu, büyük burunlu oluşu veya seni hemen kestirip atışının sebebi bu.. çünkü var, ya mağazadaki yazan çocuk var ya da ona tekrar ulaşmaya çalışan eski sevgilisi var.
Bu bahsettiklerim dış faktör birde iç faktörler var, mesela bir kadın karakter olarak takılmayı seven bir kadında olabilir malum günümüzde bu baya arttı, artık ilişkinin monotonluğundan sıkılmıştır.. belki sorun harbiden sen değilsindir ama onun poligamik bir ilişkiyi tercih edişidir, artık tekrar bir flört heyecanı yaşamak istiyordur.. artık ona bu aşk fazla gelmiştir. Senin bir erkek olarak yapman gereken şey, ceketini omzuna alıp ussulca dışarı çıkman.. o kadına bir daha yazmaman irtibat kurmaman çünkü o seni sadece düşürür, sen bir maskulen erkek olarak üretmeye, çalışmaya ve büyümeye devam etmelisin.. kadınlarınki kadar küçük bir hayatın olmamalı.
Sevgiler.
21 Yorumla- +1 yıl
Benim cinsiyetim kadın ben konuştuğum kişiye o bana hiç ilgi vermediği halde ilgi verdim kaçtı benden, başka bir kadın yapmamıştır bunu, tam tersi ben hiç ilgi görmedim karakter meselesi işte...
Gizli Üye(25-29)+1 yılSadece ne kadar acı olduğunu biliyorum o mesaj bekleyişin ozleyisin çok zor unutmaya bak sadece ne yaparsam kendini yipratacaksin o gitti yerde mutlu zaten kalbini ferahlatmaya iyi olmaya çalış en zoru bu gidip ne diceksin o on tane der daha kötü olursun al sana katlanmis acı çok içinde kalırsa soyle yzine vur ne kadar asaglik olduğunu bildiğini bilsn sonda kabuğuna cekil yrnj güzel bir aşkla başladığında o köpek hibi kudururr ben üç yillok sevglisini bırakıp evlenen gorufm tanımadı adamla sırf maddi durumu iyi diye sonrada n sorup duruyormuş çocuğu bir yerlerden üç yıl ya dile kolay benim bir buçuk yıldı sıkıntılıydi bitti içim kavruldu yüzü gözleri tatlılığı dünyaya bedeldi yanındayken doyamiydum şimdi hiç yok canım o kadar yaniyo ki yaşama hevesim yok çünkü hiç olmamışm hiç sevmedim roldu cinsel olarak kullandım deyip gitti iyi olalım bize hu lazım satasacsm gücümüz yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSöylesen ne olacak ki!
Ne değişecek?
Söylediğin gibi birisiyle zaten suratında astar yoktur ve söylediklerini umursamayacak bile. Onun umursamaz tavrını gördükçe de sen daha fazla delireceksin.
Önüne bak.
Giden gitti.
Daha iyisini ve hakeden bulursun inş.02 Yorumla- +1 yıl
İnsanların bir taraflarını gereğinden fazla kaldırmanın anlamı yok.
Sen zaten bunu ilişkin süresince yapmışsın.
Şu aşamadan sonra da yaparsan * sene içinden atamazsın göreceğin muameleyi.
Önüne bak.
Sadece önüne
+1 yılKadın erkek fark etmez ilişkisi varken başkalarını yedekte tutanlar midemi bulandırıyor. Eğer içini rahatlatacaksa yaptıklarıni yuzüne vur. Ama sırf onun canı yansın diye hayatını karartacak bir adım atma. Çok daha iyileri karşina çıkar emin ol.
00 Yorumla
+1 yılOnu gördüğünde görmezden gel. Yokmuş gibi davran. Hem üzülecek bir şey yok. Kurtulmuşsun bir pislikten. Evlenip yuva kursaydın daha beterini yaşayabilirdin. İyi yönden bakmak lazım. Umarım karşına seni ve sevgini hak edecek biri çıkar. Böyle insanlar için hiç üzülmeye değmez.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Katil olay yerine geri gelirmiş onun gibi. Önce ayrılıp sonra geri gitmiş bu arada 3 sene ara vermiş. Sen üzgünsün ama atlatmak zorundasın. Yanlış bir şey olmazsa 3 sene sonra sana geri döner o zaman intikam alirsin
02 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞimdi onu ara ve deki madem baskasiyla gorusuyordun neden benim duygularimla oynadin , bunu bana neden yaptin sen srfszmsn , demekki srfszn , herzaman sana iyi davranmaya calistim herzaman yaninda olmaya calistim ben bunu mu hak ettim , ne halin varsa gör, cehennemin dibine git , de engeli bas, hatta yetmedimi git iletisim bilgilerini degistir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen sevdin güzelce olum elinden geleni yaptın mı tamam bitmiştir öyle bi vefasızla yola mı çıkılır bide 3 yıl diyorsun 3 yılı bi çırpıda silebiliyorsa sende onu sileceksin bu kadar basit bi süre illa bi depresyon olcak ama hayatına devam ettiğini göster spora yazıl iyi geliyo
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence yoluna gitsin. Elbet bir gün ileride yaşadığı saçma aşklardan sıkılacak veya canı yanacak pişman olacak. Bu gibi durumlar ciddi anlamda pişmanlığa yol açıyor nasıl bir insanmışım her şeyi berbat ettim kafasında olduğunda hayat ondan en büyük intikamı almış olur. Zamanla siz de daha farklı bir hayatın içerisinde olursunuz. O ise daha çooook pişmanlık içinde yaşar.
00 YorumlaÇok kötü ya ama biraz gözün açık olsun saf gibi sevmeyin kızlar işte böyle adamlari harcıyor * bize düşünüyor senin yerinde olsam bütün bağlantılarımi koparırim muhatap olma yapacağıni yapmış uzak dur
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılNe hali varsa görsün. 2 ay geçti şu an çok daha iyi olman lazım. Mutlu günlerini iyi an gerisini boş ver. Onun da kafası karışık ve mutlu olmayacak. Bir gün gelir seni de ister. Böyle birine dönme derim.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılYaşattığını yaşamadan ölmezmiş insan.
Emin ol, o eski sevgilisi de ona kısa süre sonra tekmeyi basacak ve yine sana gelecek.10 Yorumla Bak dalgana hiç kimsenin yaptığı şeyler yanına kâr kalmıyor zaten merak etme onun içinde birgün ilahi adalet tecelli eder ve sürüm sürüm sürünür zaten sen hiç bulaşma gönlün rahat olsun 👍🏾
00 Yorumla
+1 yılAy güzel kardeşim 3 yılı geçtim insan 2 ayda alışıyor bazen ayrıca onlar uzun sürmez benden sana demedi başa kakmalar başlar benden sonra onu öptün mü sarıldın mı elini tuttun mu diye onu geçtim bırakan yine bırakır mal gibi ortada bırakır dönüp dolaşıp kapına gelir sen canını hiç sıkma gözünü sevdiğimin karması nasıl da çıkar ondan sen sessizde kal beklemede dur nere gittiyse orada kalsın o döner dolaşır gelir geldiğin yere nanay efendim der gönderirsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Az sevmiş sen çok sevmişsin Mutlu olabilirdiniz yazık olmuş değmez Elbet eskisi gibi olamayacaksınız üzüleceksiniz ama bu günler de geçecek hayatınıza bakın sizden daha önemlisi yok...
00 YorumlaBırak gitsin. Gidene en güzel cevap hayatının yolunda olduğunu göstermektir ama nispetle değil doğal akışında.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu dünyada kaybeden senmissin gibi görünsen de sonunda kazanan olacaksın hiç düşünme. İnsan kendine yakışanı yapar o da yakışanı yapmış böyle biriyle ciddi bir yola girip bunları yasayabilirdin öyle düşün
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılİçinde varmış demekki belli etmemiş sana ayrılık düşüncesini. Asla üzülme , onu garantiye almış seni bırakmıs boş ver krutulmuşssun
00 Yorumla Sen iletişimi kesmelisin onun yanına kalıp kalmayacı bile ilgilendirmemeli seni öyle bir terk ediş yani..
00 Yorumla
+1 yılKötü olmuş. Ama onu üzmek incitmek sana iyi gelmiycek. Herkes kendisine yakışanı yapar oda onu yapmış. Geride birakıp yoluna devam etmelisin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSelam grdşm 3 yıllık sevgilin seni terk ettiği sebep eski sevgilisine gitmesi seni yıktımı peki 3 yılını vermiş sana kolay değil ama seni yıkmıştır
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kimse yaşattığını yaşamadan Göçüp gitmez bu dünyadan Aynısını bende yaşadım. Çok zor seni anlıyorum.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKurtulduğuna şükret dostum Üzüldüğün şey senin için hayırlı olmuş
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kafana takma can, birden fazla kişiye veren zaten Yar olmaz
00 Yorumla
+1 yılYanına kar kalmamalı bence yüzüne vurmalısın çok ağır ve kırıcı bir şekilde. Seni aldatmıs yazık
00 Yorumla
+1 yılAga birine çok fazla değer vermeyeceksin hele kadınlara hiç değer vermeyeceksin çünkü hak etmiyolar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBunu sana yapan ileride başkasına da yapar böylelerine güvenme kardeşim
00 Yorumla Zaten kâr kalmaz ama bence onlara en büyük cevap birbirlerine bırakıp izlemelisin. İtin yoldaşı it olur ne halleri varsa görsünler
00 Yorumla
+1 yılBen olsam gider karşısına güzel bir cümle düşünüp onu söylerdim tek cümle ama
Yani hem yaralasın hem de bildiğini anlasın hem de kahrolsun zaten 2-3 aya o sana yazar bir kadın olarak arkadaş ortamımdan deneyimim bu sekilde00 YorumlaAy üzülme şekerim sende git ilk okul aşkınla çık olur bitter buraj oda kahr olsun ya da ondan önceki sevgikinke falan bilemem ya da en iyisi sevgilinin bi arkadaşıyla falan sevgili ol burakda duyduğumda kül olsun hahah😊😏😏😏😏🙄💙💙💙
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen olsam yüzüne laf vurmadan gözlerime uyku girmezdi.. aylarca yıllarca susuşumun pişmanlığını yaşardım bence içinde kalmasın her şeyi söyle
00 Yorumla
+1 yılAldatan aldanır boş ver sen yoluna. bak. elbet yaşattığın yaşamadan ölmez mutluda olmaz üzülme
00 YorumlaEskiye rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı. Uğraşmaya değmez önüne bak hayatını yaşamaya devam et. Geriye dönerse kabul etme derim. Sevgilin tam kişiliksizmiş.
10 Yorumla
+1 yılaynısını yaşadim bana seni seviyorum diyordu ayrılığımizda onla olduğunu bildiğim halde yalan attı sonunda itiraf ettiler Şu an pişman allaha havale et
00 Yorumla
+1 yılKesin o kızla olucağını düşünmüş sonra seni terk etmiş sonra o kızdan bir şut gelmeyince geri sana dönmüş sonra o kızdan haber gelince yien ayrılmış bulaşma sakın atlatırsın merak etme
00 YorumlaBence şöyledir ; kız önce eski sevgilisiyle işleri yürütmeye başlamış bakmış maya tekrardan tuttu sana veda mektubunu vermiş. Bırak kızı bırakk hayır gelmez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin yapısında var sonunda hepsi eskiye dönüyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBencede evet icinde kalmasın soyle konuş hak etmiş ağzının payını ver
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKâr kalmamalı resimlerimi çek. babasina falan at pislik yap
00 Yorumla
+1 yılBence bir şey yapma senin bilmen zaten yeterli Bi de saçma sapan kızla konuşma kalsın sen zaten bileceğini biliyorsun
00 Yorumla
+1 yılKardeşim hiç uğraşma boş ver değmez ona harcıyacagin zamanı başka şeylere harca hayat dolu ve güzelliklerle dolu iyi günler dilerim:)
00 Yorumla
+1 yılEski sevgilisiyle neden ayrılmışlar ve ilişkisi ne kadar sürmüştü?
01 YorumlaNe hali varsa görsün. Takma diyeceğim de çok zor. Ama en azından umrunda değilmiş gibi savran muhattap olma
00 Yorumlaolmusla olmuse cagre yok demisler ne yapsan bos bundan sonra
00 YorumlaBen aldatan insanların mutlu bir hayatları olduğunu görmedim boş ver yani yaşadığını yaşar
00 YorumlaHiç bir şey yapmayarak en büyük ve en sert tepkini ortaya koymalısın.
00 YorumlaNeden terk etti peji
01 Yorumla
+1 yılAklında kalacağına söyle
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 874 cevap paylaştı. Seni istemeyeni sende isteme yoluna bak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 714 cevap paylaştı.
+1 yılGiden gitmiştir gittiği gün bitmiştir. Boşverrr
00 Yorumla
+1 yılGit sık dizlerine
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSöylesende inkar eder kabul etmezki
01 YorumlaOo hiç senin olmamış
10 YorumlaHicbisey söyleme yokmuş gibi davran
00 Yorumla
+1 yılBenim bile zoruma gitti
00 Yorumla
+1 yılAldattı seni yani
00 Yorumla
+1 yılSık kafalarına kardeşim
00 YorumlaGeçmiş olsun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEden bulur boş ver
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılVay oyospu vay
00 Yorumla - Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer