Ben daha once benim gibi hic kimseyle karsilasmadim sevgili olmak ya da gecmisinde bi kac tane erkek olmasindan utanmadan cekinmeden acikca ifade ediyo bi cok kiz ama bence asagilik ve utanilmasi gereken bisey sevgili olmak ve ayrilmak
Gercegini istemedigim icin sanal sevgili yaptim
Sevgilisi tarafindan sevilen kizlari kiskaniyorum yalnizliktan gebersemde neden yalnizligi tercih ediyorum
Kendimi ustun mu goruyorum neden herkes gibi siradanlasmak istemiyorum
Evlenmeyecegim kisiyle neden sevgili olayim diye dusunuyorum simdi tanimadan olmaz dersiniz ama sevgili olma ortaokula basliyo uniden mezun olup ise girene kadar ortalama bi 5 6 kisiyle sevgili olunuyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer