Ben neden sevgili olmaktan korkuyorum sanki hayat kadini olmakla esdeger gibi kotu bisey olarak algiliyorum?

Ben daha once benim gibi hic kimseyle karsilasmadim sevgili olmak ya da gecmisinde bi kac tane erkek olmasindan utanmadan cekinmeden acikca ifade ediyo bi cok kiz ama bence asagilik ve utanilmasi gereken bisey sevgili olmak ve ayrilmak

Gercegini istemedigim icin sanal sevgili yaptim

Sevgilisi tarafindan sevilen kizlari kiskaniyorum yalnizliktan gebersemde neden yalnizligi tercih ediyorum

Kendimi ustun mu goruyorum neden herkes gibi siradanlasmak istemiyorum

#herkeslesmek

Evlenmeyecegim kisiyle neden sevgili olayim diye dusunuyorum simdi tanimadan olmaz dersiniz ama sevgili olma ortaokula basliyo uniden mezun olup ise girene kadar ortalama bi 5 6 kisiyle sevgili olunuyo

Ben neden sevgili olmaktan korkuyorum sanki hayat kadini olmakla esdeger gibi kotu bisey olarak algiliyorum?
Cevapla