SEVGİLİM ASTSUBAY OLDU AMA BEN İŞSİZİM. SİZCE AYRILIR Mİ BENDEN? ÇOK KORKUYORUM?

Şimdi şöyle kendisi öğrenci iken tanıştık aynı bölümdeydik o benden 1 sınıf üsteydi şimdi astsubay oldu herkes diyor sen işsizsin seni bırakır artık maaşı var çevresi değişti?
SEVGİLİM ASTSUBAY OLDU AMA BEN İŞSİZİM. SİZCE AYRILIR Mİ BENDEN? ÇOK KORKUYORUM?
Cevapla