bundan 6 ay önce exim beni bursaya çağırdı ben istanbuldayım tabii o zamanlar yeni ayrılmıştık bende barışmaya çağırıyor sandım çok seviyordum hala da seviyorum ve beni ekti o gün 6 saatim yollar da geçti 4 saat bekledim onu aradım açmadı mesaj attım bakmadı çevrimiçi olduğu halde sonrasında konuştuğumuz da bana karakolluk olduğunu söyledi ama asla inanmadım 2 hafta önce de beni görmek istediğini söyledi daha önce hiç birbirimizi görmemiştik hala sevdiğim için istedim evimin önüne kadar geldi yarım saat ayakta konuştuk ilk defa elini tutup gözlerine baktım ne yapmalıyım hiçbir fikrim yok mesaj attığımda 7 saat bakmıyor ya da ertesi gün bakıyor bana da etkilendiğini söyledi gram inancım yok ama seviyorum işte engelli bende şu an
Güncellemeler
+1 yıl
kendisi ikizler burcuu
Güncellemeler
+1 yıl
acil yardım lütfennn
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayatında başkası var sen ceptesin hala anlamadın mı ayrıl unut gitsin karektersizi ya
hayatına benden sonra kimse girmedi diye biliyorum çünkü sevince tam seviyor sosyal medya hesabını bile benim için değiştirmişti ona da sordum senden sonra sevgilim olmadı ama flörtüm oldu dedi
Senle konuşurken kesinlikle başkası ile de konuşuyordu sen öyle san
ya erkek bu zaten bekliyorum asla yapmaz diye bir düşüncem yok ki güvenmiyorum ona biz sevgiliyken bana uyuyprum diyip hikayelerini gizleyip alem yapmıştı ayrılık sebebimiz buydu yakaladığım halde inkar etmişti
Ee o zaman daha neden ayrılmamak için bahane üretiyorsun ki
sevgili değiliz kiiiii eski sevgilim
Tamam o zaman konuşmayı kes onunla umursama sen istanbuldan kalkıp Bursa’ya git seni orada eksin ağzına bir şeyler yapardım vallahi o an iletişimi kestim
bende o an onu engelledim sonra yine bir yolunu buldu mesaj attı konuşmaya çalıştı bu olay sonrasın da pişman olduğunu söyledi ayağıma kadar geldi karma iştee
Benim size vereceğim fikir öneri ne derseniz artık ondan uzak durun yeni bir ilişkiye baksın takıntı haline getirmeyin
Ee ne oldu konuşuyor musun ya da iletişime geçti mi?
engelini kaldırdım dün gece ama iletişim yok ben zaten yazmam ama o bi bahane bulur yakında
Bence yapma boş ver onu hayatına yeni kişileri al
boşverdim zaten kalmadı hevesim
Ee o zaman neden engelini açtın hangi şehirdesin sen?
De hala umut mu tasiyon
napıyım seviyommmm
Alla alla
Peşinden koşması için taktik veririm istersen ama burdan söyleyemem şimdi 😊
sen o taktikleri ayanın karşısına geç kendine ver abazaa
Ön yargı böyle bişey işte
Ya daha ne yapmasini bekliyorsun ayrilmak için
sevgili değiliz ki ayrılalım eski sevgilim ben hala seviyorum ama onda tık yok belirsiz ne kalıyor ne gidiyor ayda 1 kere de olsa gelip kendini hatırlatıyor asla kopamıyor
çok saçma
hemde nasıl
Arana mesafe koy
engelledim:)
Kafanı yoran bir ilişkiyse zaten sal gitsin böylesi daha iyi
Tecrübe olmuş
oldu da işte mal ben hala seviyorum ama o onu sevdiğimi bilmiyor ben inkar ediyorum
İşte mal gibi değil insan gibi yaşa bundan sonra önüne bak
bırakmıyor ki unutayım her türlü yolunu bulup kendini hatırlatıyor
Eeee nediyim alla alla, ne kadar boş dertleriniz var.
boş geliyorsa yanıtlamazsın
Boş değil bu kadar çaresizmiş gibi kalman kabullenebilinir değil. Engelle her yerden, yine ulaşırsa da bitti bu iş arama dersin kapatırsın yüzüne. Karşına çıkarsa çekil yolumdan dersin.
Neden cagrdi peki
beni ekmek için:) kendince bana ders verdiğini düşünüyor ona her sorduğum da kaçıyor cevaplamıyor of beni sıkma diyor yine mi aynı konular diye