Bundan yaklaşık 6 ay önce exim beni bursaya çağırdı ve beni ekti ne yapmalıyım?

bundan 6 ay önce exim beni bursaya çağırdı ben istanbuldayım tabii o zamanlar yeni ayrılmıştık bende barışmaya çağırıyor sandım çok seviyordum hala da seviyorum ve beni ekti o gün 6 saatim yollar da geçti 4 saat bekledim onu aradım açmadı mesaj attım bakmadı çevrimiçi olduğu halde sonrasında konuştuğumuz da bana karakolluk olduğunu söyledi ama asla inanmadım 2 hafta önce de beni görmek istediğini söyledi daha önce hiç birbirimizi görmemiştik hala sevdiğim için istedim evimin önüne kadar geldi yarım saat ayakta konuştuk ilk defa elini tutup gözlerine baktım ne yapmalıyım hiçbir fikrim yok mesaj attığımda 7 saat bakmıyor ya da ertesi gün bakıyor bana da etkilendiğini söyledi gram inancım yok ama seviyorum işte engelli bende şu an

Güncellemeler
+1 yıl
kendisi ikizler burcuu
Güncellemeler
+1 yıl
acil yardım lütfennn
Bundan yaklaşık 6 ay önce exim beni bursaya çağırdı ve beni ekti ne yapmalıyım?
Cevapla