Kendimi b*ktan farksız hissetme durumum nasıl geçer?

Benden büyük biri. Ona çok aşığım ve çok bağlıyım, biliyor ama sevmediğini söylüyor. En son onun için ne olduğumu sordum sürekli sorgulamam üstüne bıktırdın sora sora dedi sinirlendi. Kendimi suçlu hissettim gidicek diye korktum gitme dedim hayır gitmek istiyorum diyip engelledi. Sonra bir kez yenik düşüp yazdım, istemiyorum s. ktir git dedi. Daha sonra kendimi kontrol etmeyi öğrendim.2 ay geçti hiç beklemediğim an benim gönderimi beğendi. Ona dayanarak yazdım, çok az konuştu benimle. En son olandan dolayı bir şey duymaya ihtiyacım olduğunu söyledim. Öncekiler gibi biraz uzaklaşmak mı istemiştin diye sordum. Cevabı "arkadaş olarak konuşmak istiyorum demiştin" oldu. Duymak istediğim evet sana kızıp söyledim ama konuşmak istiyorum cümlesiydi. Bana hiçbir şekilde güzel bir şey söylemiyor. Onsuzken kendimi eksik hissediyorum ama o varken de kendimi çok çirkin değersiz hissetmeye başladım

Kendimi b*ktan farksız hissetme durumum nasıl geçer?
Cevapla