Özgür ruhlu bi kız olduğum için ilişkimden vazgeçtim sizce doğru karar almış mıyım?

Sevgilimle 6 yıldır uzak mesafe ilişkimiz vardı ama olmadı o arkamda duramadı hâlâ seviyorum onu çok zor geliyor ayrılmak onca yıl ama bunu yapmak zorunda kaldığımı düşünüyorum ailem tarafından hep baskı gördüm istediğim hayatı yaşayamadım 6 yılım da onu bekleyerek bomboş geçti hiç hayatımı yaşayamadım artık çok bunaldım eğer ben onun olduğu şehire gidersem onun ailesi de baskıcı sevgilim de ailesinin sözünden çıkan biri olmadığı için üzülen ben olacaktım istedikleri gibi bi gelinde olmayacaktım evinde işinde gücünde ona buna hizmet eden bunları düşünmek bile beni bunaltıyor ben paramı kazanıp sevdiğim adamla hayallerimi gerçekleştirmek hayatin tadını çıkarmak istiyorum sizce doğru bi karar mi almışım

Özgür ruhlu bi kız olduğum için ilişkimden vazgeçtim sizce doğru karar almış mıyım?
Cevapla