Karşı cinsi tamamen hayatımdan çikardim sizce doğru bir kararmi?

Artık heves vs öldü olmasın. Bakmıyorum artık. Saandim gibi TOS pembe değilmiş hiç bişey. Sadık kimse yok. ya da karşılıksız seven birine denk gelmedim

Karşı cinsi tamamen hayatımdan çikardim sizce doğru bir kararmi?
Cevapla