Iyi aksamlar
Nisanlimla hersey cok iyidi ama bu son zamanlar hersey tuhaflasti.
Normal olan birseyi sorguladigimda sinirlenir suratima telefonu kapatir. 2 gün önce ki gibi. Ufak bir tartisma oldu sonrasinda arayi duzeltmistik ama gel gelelim hala bir tavirli. Aramiyor yazmiyor. Kuzenleriyle gece 1 2 kadar takiliyor yani keyfi gayet yerinde. Ee bende aramadim tabi cünki genelde alttan alan benim..
Yani anlicaniz 2 gündür ses soluk cikmiyor. Artik dayanamadim bugün öglen ben aradim yemek yiyordu ve 5dk sonra arayacagini dedi. Aksam oldu ve hala aramadi inanir misiniz? Bence kesin kuzenleriylr bulusmustur cünki bu saatler genelde onlarin bulusma saati
Ne yapacagimi sasirdim sinirden agliyorum. Insan nasil böyle olabilir? Hicmi merak etmez ya da durumu nasil bu sekil birakabilir madem senin tarafindan sorun cözülmedi nedrn hal etme geregi duymuyor
Amaci nedir?
Ne yapabilirim? Ariyayim mi tekrar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Seni cepte görüyor ve seni kaybetme korkusu yok çünkü birakmiycagindan emin yüzden sana tirip atıyor bence sende düşme üstüne aarama
Iyide bende aramazsam kimse kimseyi aramaz :D
Hayir seni kaybedince gibi anlayınca seni aramaya başlayacaktır zaten senin arayacağını bırakmayacağını bildiği için böyle tirilere giriyor unutma kaçan kovalanir
Al karsına konus
Soğumuş olabilir
Ara gitsin
Sende soğuk yapsana
araaaaaa