Nişanlım 2 gündür soğuk yapıyor, konuşmak için arasam mı?

Iyi aksamlar

Nisanlimla hersey cok iyidi ama bu son zamanlar hersey tuhaflasti.

Normal olan birseyi sorguladigimda sinirlenir suratima telefonu kapatir. 2 gün önce ki gibi. Ufak bir tartisma oldu sonrasinda arayi duzeltmistik ama gel gelelim hala bir tavirli. Aramiyor yazmiyor. Kuzenleriyle gece 1 2 kadar takiliyor yani keyfi gayet yerinde. Ee bende aramadim tabi cünki genelde alttan alan benim..

Yani anlicaniz 2 gündür ses soluk cikmiyor. Artik dayanamadim bugün öglen ben aradim yemek yiyordu ve 5dk sonra arayacagini dedi. Aksam oldu ve hala aramadi inanir misiniz? Bence kesin kuzenleriylr bulusmustur cünki bu saatler genelde onlarin bulusma saati

Ne yapacagimi sasirdim sinirden agliyorum. Insan nasil böyle olabilir? Hicmi merak etmez ya da durumu nasil bu sekil birakabilir madem senin tarafindan sorun cözülmedi nedrn hal etme geregi duymuyor

Amaci nedir?

Ne yapabilirim? Ariyayim mi tekrar?

Nişanlım 2 gündür soğuk yapıyor, konuşmak için arasam mı?
Cevapla