Nişanlımdan aşırı soğudum konuşasım bile gelmiyor ne yapacağım?

Toksik bir insan oldugunu farkettim. Hayata hep boş tarafindan bakiyor iyi dusunmeye calistikca daha da sıkıntılı ya sevgisinden sevgimden şüphem yok ama çok sikayetci her seyden her seye ofluyor pufluyor bi kere agzindan guzel bir kelime cikmiyor enerjimi aldi goturdu sabah belki guzel bir gunaydin yazmistir diyorum nefret ettim her seyden diyip saydiriyor. Askeri personel tamam ben zor bi isi oldugunun farkindayim ama her seyden sikayetci mutsuz mizmiz artik katlanamiyorum hayat enerjim mutlulugum gulumsemem kayboldu sanki kafamda soru isaretleri birakiyor konusmali miyim bunu?

Nişanlımdan aşırı soğudum konuşasım bile gelmiyor ne yapacağım?
Cevapla