Çok Süper Soru için teşekkür ederim @elifycdg
Erkekler bir kızdan hoşlandıklarında genellikle nasıl davranırlar?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim @elifycdg
Ben kendimden yola çıkayım genel olarak bir kıza ilgi duyduğum zaman onunla iletişim için de olmayı tercih ederim, bir de mesela aşk hakkındaki düşüncelerini sevgi hakkındaki düşüncelerine önem veririm.

Tüm erkekler aynı değildir ve cevap aynı zamanda erkeğin yaşına, güvenine ve deneyimine de bağlıdır.
29.03.2023 Çarşamba 14.29
Genelde sürekli izleme, bakma halinde oluyorlar, sürekli sohbet etmeye çalışıyorlar. Yani sürekli bir ilgi hali. İster istemez farkediyorsun. Biz kadınlar bu konu da pek bir şey belli etmesekte erkekler çok çabucak belli edebiliyor🙈
Ne yapalım kadınlara zaafımız var 😂
Ahahah orasını biliyoruz canım😂
Benim iki kadına zaafım var birisi annem 😂
😂😂😂
Birisi de sensin pilavın üstüne Nescafe döküp yiyeceğim 😂😂
Yia 🤭 ben bi erkek olarak o kızdan hoşlanınca o kız her daim aklımda olur gözüm ondan başkasını görmez yüz yüze geldim diyelim yani ister istemez ufak bi heyecan olur bakışlar hareket bunu bariz belli eder kız bi düşünür bu aşık mı diye
Teşekkürler kardeşim
Kendisini özel hissetmesi için çaba sarf ederim, hoşlandığı şeyleri yapmaya çalışırım, tatlı güzel mesajlar gönderirim ve bana ihtiyacı olduğunda kadınımın yanında olurum.
🙂sağol✌🏻
Rica ediyorum
Ben de iletişimi tercih ederim
Rica ederim
Cevap
5Cevap
Daha çok konuşma çabasına giriyorlar, daha iyi davranıyorlar ama gerçek yüzlerini biz biliyoruz. Hepsi geçici, inanmayın erkolara aşkolar.
Ama aşk olsun ya beni öldürdün yani beni var ya ezdin burada 😂
Ama ben hayatım boyunca kimseyi aldatmadım ki hiçbir kadını kandırmadım, hep dürüst olduğum için yalnız kaldım. Aynı zamanda bedensel engelli olduğum için de çok bir sosyal hayatım olamadı 😊
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Teşekkür ederim şampiyon
😊😊
Aklım hoşlandığım kızda kalır, müsait olduğum zamanlarda yazarım. Farklı şehirlerde yaşıyoruz ve olumsuz hava şartları nedeniyle haftalardır buluşamıyoruz, havalar düzeldiğinde buluşursak içimde kelebekler uçuşuyor.
eğer bir kızdan hoşlanıyorsam onunla vakit geçirmek onun sıkıntılarını dinlemek
onunla sohbet etmek onu güldürebilmek moral vermek üzerine davranış sergilerim
Ben gider söylerim olur veya olmaz reddelirsem de ışık hızında uzaklaşırım
Vallahi bilmiyorum. Beni de bir aydınlatsın.
Teşekkür ederim
Ya çok sıcak davranıyorlar genelde öyle
Eğer utanfacsa uzaklaşıyor saçma sapan hareketler yapıyor
Açıkçası genelde kadınların davranışını kestiremedikleri için olduğunu düşünüyorum
Bunu erekek ler cevaplasın soru onara 🤷♀️
O zaman
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Yüzüm kızarır, utanırım.
Saçmalıyorlar
Aşk olsun nerede saçmaladım 😄😄
Bu ne demek oluyor şimdi 😅🤔
Ne bileyim genelleme yaptın da ben de erkek olduğum için üzerime alındım 😅
Yokya üzerine alınma görende bir şey var sanacak 😅
😅😅 tamam alınmam
Hep saçmalar
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?