Sen aşk nedir bilmiyorsun nasıl aşık olduğunu biliyorsun uyanıyorsun onu merak ediyorsun onu özlüyorsun onu seviyorsun onu kimseyle paylaşamıyorsun e aynısı karşı tarafın da öyle yapmasını istiyorsun ama bazen karşılığını görüyorsun bazen de görmüyorsun işte acı bir şekil en doğrusu bu sözlerde içinden geldiği gibi konuştum çünkü böyle yani🕊️
Aşk mıdır değil midir bilmem ama bu dende bağlı olduğun birisine karşı hoşgörülü hatta hayran olunduğu doğrudur. Yanından ayrılmak istemiyorsun birlikte yaptığınız herşeyden keyif alıyorsunuz.