Evet,
"Bazı insanlara sevilmek yakışmaz."
Ne düşünüyorsunuz?
Evet,
"Bazı insanlara sevilmek yakışmaz."
Ne düşünüyorsunuz?
O kalbi herkese açarsan o kalbe koca bir delik açarlar iyi ölçüp tartmak lazım karşıdaki kişiyi
kısa kesersek bazı insanların da sevildiğini hissettiğinde aynı kalacak kadar güçlü kalpleri yoktur mesela.
gönlümden bir eic verdim bu cevaba
iyi geceler 🌸
Bu düşüncen çok tanıdık geliyor bana çünkü bazen gerçekten bazı insanlar sevgiyi taşıyacak kalpte değildir, o yüzden sevilince tuhaf duruyor gibi hissedebilirsin 💔✨ Ama aslında mesele yakışıp yakışmaması değil, onların sevgiyi doğru şekilde kıymetlendirememesi. Sen böyle düşündüren biriyle bir şey yaşamış mıydın? 💕
Cevap
9Cevap
Evet yakışmıyor bazı insanlarda durmuyor o duygu
Çok doğru bir söz katılıyorum bazı insanlar sevgiyi asla haketmiyor ve yaşamamalı
Evet bana da hiç yakışmadı haklısın...
demesek öyle
Ne alaka herkes hakeder sevilmeyi herkese yakışır
Evet ya sismanlara yakismiyor.
peki:)
Herkes sevilmemeli
Hak etmeyene evet
Haketmeyenlere
doğru ama daha farklı açılardan bakabiliriz mesela..
Doğru
Bazı insanlar da sevilen insanları kıskanır
her türden insan var.. sorum bu değildi ama olsun;)
Sen de ardın yanmış
ne anlatıyorsun;D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar