Ne yapayım sizce bilmiyormuş gibi şifresini isteyeyim mi yoksa gözlem mi yapayım?

Sevgilimle geçen kavga ettik ve bana çok kızdı haklıda sonra gitti şifrelerini değiştirdi fotomuzu kaldırdı neyse sonra barıştık fotoları geri ekledi ama şifresini vermedi bende deneyerek tahminle şifresini buldum niyeyse de hep ne zaman kavga etsek değiştirse buluyorum şifresini basit diye herhalde bi ara böyle iki ay gözlem yapmıştım neyse ama o hoşlanmıyor böyle gizli kapaklı şeyler yapmamdan bide bir şeyler olduğu zaman hesabında gidip soramıyorum da kötü olıyor içimde kalıyor rahatsız oluyorum gidip şifresini bilmiyormuş gibi yapıp fotolarımızı geri ekledin şifreni de ver mi diyeyim yoksa hesabında gözlem mi yapayım gizlice ama hiç hoşlanmıyorum böyle de çünkü gizli bi şey yapıyormuş gibi hissediyorum o da öğrenirse kötü olur

Ne yapayım sizce bilmiyormuş gibi şifresini isteyeyim mi yoksa gözlem mi yapayım?
Cevapla