Bence erkek vermeli. Sizce?

Kadın
Erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence erkek vermeli. Sizce?

Kadın karar vermelidir bence yani ben sevgilimin seçmesini isterdim. çünkü onun seveceği ya da mutlu olacağı yere gitmek benim için daha önemli olurdu tabi ki..
sıradan bir ülkede yaşıyor olsaydık erkek her şeyi organize edip yer ve saat bildirmeli derdim fakat Türkiye gerçeklerinden dolayı kadının karar vermesi daha doğru olacaktır. hırlısı hırsızı sapığı iti köpeği riske hiç girmeyin ilk randevuyu direkt kadınlar ayarlasın bence :)
Genelde erkekler. Şahsen hiç aşk tecrübem olmadığından dolayı karar vermem çok zor. Bir de harcama konusundaki takıntılarım kararımı iki kat etkiliyor. Bu konuda çok cahilim.
ilk buluşma (uzak mesafe aşkı yaşayanlar için) kızın şehrinde olacaksa kız belirler erkeğinse erkek belirler aynı şehirse ortak karar verilmeli
Cevap
35Cevap
Bence ortak bir karar olması gerekiyor.
@Weapon101 erkek ödüyor kanka zaten
@Weapon101 Dostum biz ödeyebiliriz belki ama hanım arkadaş doğru söylüyor illa biz ödedik diye bizim dediğimiz yere gitmek ne kadar mantıklı belki yanımdaki kız istemiyor bence ortak karar olması daha doğru ya da bazen erkeğin istediği yere bazen kadının istediği yere gitmek mantıklı yeterki gönül seyran bir olsun
Evet ilk buluşma ortak karar olması daha uygun
Kesinlikle sevgilimin tercih yapmasından hoşlanırım ilk buluşmada, nett.
Ortak karar alınabilir bunlar basit şeyler illa senin benim seçtiğim yer olsun diye bir şey yok. Zaten mekanın önemi yok önemli olan yanında ki
Kim buluşmak istiyorsa o burası uygun mu der karşıdakine, karşıdakide ya onaylar ya da o da kendi fikrini söyler.
Her iki taraf ortak karar vermeli ama ilk fikri bence kadın söylemeli. Kötü niyetli erkek çok, sonra eve de götürür, dağ bayira da...
Kadın verirse anlamlı bir yer olur, erkek sadece ucuz nasıl kurtarırız günü diye araştırma yapar
Erkek vermeli ama şimdiye kadar hep ben verdim 🙄 Gidecek yeri bile bilmiyorlar buradan anlamalıydım mallıklarını.
Ortak karar verilmeli ama kadının rahat etmesi açısından erkek kadına öncelik vermeli. Keyifli akşamlar..
Nerede rahat dokuncaksak sevisceksen oral yasanacaksa oraya gidilmemeli ortak karar verilmeli gunluk ev hotel
Erkek vermeli, kadın uyumlu olmalı. Kedicik misali...
erkeğe bırakırım. seçtiği maekan bir çok konuda fikir sahibi olmamı sağlar
Çok mantıklı hiç bu açıdan bakmamıştım
Erkek karar versin sonra ortak fikir paylaşılıp gidilsin 😂
C- Hiçbiri.
Ortak karar verilmeli ki herkes için kaliteli bir buluşma olsun.
Hesabı ödeyecek erkek o yüzden erkek diyorum 😂
Erkek vermeli.
Bütçesine neresi uygunsa. Benim için onunla olmak, sohbet edebilmek önemli
Erkek karar vermeli dersek, direk evine götürürse 😄 iyisi mi ortak karar olsun.
İlk buluşmayı erkek ayarlayacağı için erkek tabi ki
Birlikte karar verilir sohbet muhabbet tanisma olacak cafeye gidersin nereye gidicek
Birlikte karar verebiliriz.. anlamlı bi şey olsun isterim.. ilkler önemlidir.. :)
Erkek kadına sormalı gitmek istediğin bir yer var mı diye ama aklında da bir yer olmalı
Ben karar vermeliyim. Daha verimli olur. Ayrıca davet eden olacağım için hesabın benim tarafımdan ödeneceği net olur. Böylece sorun çıkmaz diye düşünüyorum.
Hesabı düşünüyo;))))
Sorun ne anlamadım. Öküzlüğüme verin. 😊
;))) estağfurullah
Kadin vermeli ya da iki tarafta fikrini koymalı bence kahve icilip sohbet edilmeli hem mesafeniz olur hem rahat konuşabilirsiniz ileri ki buluşmalar da daha hareketli olabilir
Erkek karar vermeli tabii ki
Ben ilk buluşmada evime çağırıyorum
Ortak karar alinmali kim nerde ne sekilde rahat ediyorsa
Kadın, kendini güvende hissettiği yerde olması için, ya da erkeğin bir kaç önerisinden birini seçebiliyor olması doğru olur.
Bence erkek vermeli oy da kadın dedim ama elim çarptı 😁😁 bu arada bekliyorum kızlar hafta sonum boş
Bence kesinlikle erkek vermeli bu kadar basit bir şeyin cevabını bilmeyen hiçbir şey bilmez
Fark etmez. Ortak karar verilebilir.
Erkeğin karar vermesi daha iyi olur
Ortak karar verilmeli
Ortak bir karar alınsa olmaz mı?
Bence ortak bir karar olması gerekiyor.
Kim davet ettiyse o seçsin
Erkek teklif etse de yine de kadına bir sormalı bence.
Erkek karar verir
Ortak karar verilebilir
Erkek organizasyon yapmalı
İkisinin de bildiği bir yer seçebilirler
Ortak karar verilmeli
Kadın istediği güvendiği bir yere olabilir
Fark etmez ortak karar verilebilir
Erkeğin vermesi daha çok hoşuma gider.
Erkek önceden ayarlamali uygun ortamı.
Niye ortak karar verilemiyor
Kadın karar vermeli
Ortak karar verilmelidir.
Böyle seylere kadın karar versin
Kadının rahatlığı için önce ona sorulmalı.
Tamam bara götürücem kesin kabul eder o zaman 😂
Kim davet ettiyse o karar vermeli bence
Has erkek türkü bara götürür ustaaaa
Kadın ne derse o olur
Kadın demeli
Ortak karar verilir
Kadın bence
Ortak bı karar olmalı
Ortak karar verilmeli
Kadın.
Ortak karar
Kesinlikle erkek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?