https://youtu.be/Tb-zjsEqr1k
Sevgilinle ilk kez buluşacaksın.
Bulacağınız "yeri" sence kim belirlemeli?
Sevgilinle ilk kez buluşacaksın.
Bulacağınız "yeri" sence kim belirlemeli?


Merhaba 🎈
Yani birinin tekeline bırakılmış bi karar olmaz. Belki konuşulup ortak bi yer belirlemek daha doğru olur. Normalde de erkek kadının tercihine bırakır, kendi belirlediği yere gitmeyi uygun buluyor. Bu da bana kalırsa erkeğin en başta yapacağı ince bi hareket.
Bu bir kere onunla beraber alınacak bir ortak kararla belirlenmeli.
Eğer kendisi bu seçeneği bana bırakıyorsa, ben ona yeri ve adresi zaten önceden belirtirim nasıl bir yer olduğu konusunda. Ama ben bu kararı ortak almak isterim. Kimsenin tekeline bırakmak olmaz çünkü.
Kadın belirlemeli çünkü sevişmeyecez zaten ilk kez buluştuğumuz için. Gönül ilk seferde olsun istiyor da kızlar genelde 2. Seferi falan bekliyorlar. Bu sebeple erkekler 2. Buluşmayı belirlesin.
Kadın belirlemeli aklında soru olmayacak kendini güvende hissedeceği bir yer olmalı. Eğer başka türlü bir anlaşma sözleşme yoksa aralarında.
Cevap
65Cevap
Hiç önemi yok bence. Ben belirlemek isterim aslında ama o da isterse sorun etmem.
Herhangi bir cafe olabilir. Kendisi belirleyebilir.
Kimin seçtiği önemli degil. Onemli olam yemek imkani olan, wc olan ve yürüyüş yapilacak guzel bur ortam olmalı
Ilk bukudmada yenecek yemekler de onemli. o yuzden tercih yapilirken akan, ziplayan, ucan, kacan, sicrayan yemeklef tercih edilmemeli
Ilk kez buluşulacak kişiyle nasıl sevgili olunmuş 🤔 çok ilginç.
sanırım sanal ortamda birbirine dokunmadan, bir şeyler paylaşmadan, Yüzyüze tanışmadan (sevgili ) olmuşlar ve ILK kez buluşuyorlar.🤔🙄
Sanki yokmuydun sen yoksa benim sorularıma mi gelmiyorsun
Hmm tamam merkez 🙂
Teşekkürler.
Allahimm nasil sorular bunlar yaa.. abi bulusma tanisma yeri alti ustu. erkegi kadini mi var bunun.. ya da yerin ne onemi var?
Yerin bir önemi yok zaten.
Yer belirleme kısmının bir önemi var.
Yani ben kadın olarak öyle düşünüyorum.
Kendimi güvende hissedeceğim bir yer olmalı.
İlk kez bukusmaktan bahsediyoruz çünkü.
Ben belirlerim ztn erkekler secimi kadina birakir sanirim boyle bir kural var 😅 Sen nerde rahat olursun nereye gidelim diye ayak uydururlar o yuzden kadin secer cogu zmn.
O belirlesin istanbulu daha iyi bilen gezmiş olan o ama zaten o benle buluşmaz dert edikecek bir şey yok
Ben hatunun tercihine riayet etmeyi tercih ederim. Lakin , bunu bana bırakırsa sorun olmaz.
Nihayetinde , karşılıklı anlaşarak buluşma olacaktır ki öncesinde mutlaka bir fikir edinilmiş olur. :)
Sevgiliyle ilk kez buluşmak ne demek ya? Görmeden görüşmeden sevgili olunur mu?
Haklısın.
Aslında soru; ilk buluşmada yeri kadın mı erkek mi belirlemeli? olacaktı.
Neden bunu yaptım bende bilmiyorum.
Uyardigin için teşekkür ederim.
Adminime yazdım düzeltilmesi için.
Rica ederim 😊 maksatım yermek değildi ama mantıksız geldi
Mantıksız zaten.🙂
Ahaahah 😁😂 peki
Peki😉
Duzelttirdim✌️
Tebrik ederim 😊 soruya cevabım ortak bir karar alınması. ya da sürprizi yapacak kimse o ayarlamalı seçmeli.
Teşekkürler 🙂
Geç oldu temiz oldu
Aynen 😄
Her iki tarafın ortak kararı olmalı bence.
İlk olacağı için her iki tarafında gelebileceği bir yer seçilmelidir.
hayatımda o kadar çok şeyin kararını veriyorum ki ilişkimde erkeğin bu tür şeyleri devralmasını isterim
Sizde yeri bulamadınız gitti arkadaş, kaç gündür o mu söylesin? Bu mu söylesin?
Daha buluşacağınız yeri ayarlayamıyorsanız bırakın bu ilişkiyi.
Ben ilk buluşmadaki yeri kadına bırakırım. Bu bence karşındaki insanda güven hissettirir ilk buluşmada.
Ortak karar vermekten yanayım ama genelde ben karar veriyorum kendileri turist oldukları için oturdukları yerde bi mekan vs bilmiyorlr 😅😅
Bizler zaten kadınlar ile paylaşıp, senin için uygun mu değil mi dediğimiz için yine kadın belirliyor..
Sevgilimle ortak karar almalıyız. Bazen buluşmaya diye gidip dayak yiyenlere pansuman yaptığım çok oldu :)
+Ada sahilleri olur mu?
-Yok... Orası uzak değil mi?
+Tamam neresi olsun?
-Bilmem sen söyle-Simitci var olur mu+Tamam.. ok!😁
İlk hesabı erkek öder bu sebepten erkek belirlemeli diye düşünüyorum :D
Buluşma yerini kadinim belirlesin
Kadinimin buluşmaya gelirken ne giyeceğini de ben belirleyeyim
Ortak karar vermek lazım sevmediği bir yere götürmektense sormak iyidir.
Oldu da buluşması kaldı.. 🤣 olursa ortak karar olmalı
Fark etmez. Benim için kimin belirlediği önemli değil
Hangi mekana gidileceği fikrini erkek sunmalı, kadın onaylamalı 👍
Ilk kez buluşulacaksa yeri kadın belirlemeli diye düşünüyorum güven açısından
Benim için farketmez kimin fikri daha güzelse ortak karara gelinmeli
bence onemsız ayrıntı ama karsının ısteklerı one alırım
Erkek sorar kadın için uygunsa buluşulur abartılacak bilinmeyecek veya çözemeyecek bir şey değil.
Alınması gereken çoğu kararda olduğu gibi, ortak bir noktada buluşulmalı
Bilmem hayatımda hiç sevgilim de olmadı hiçbir kızla buluşmadım da
Aslında ben belirlemek isterim ama güven için ona bırakırım
Kiz belirlemeli erkegin goturucegi yerden tedirgin olabilir ama yanlis anlasilir diye soylemeyebilir kizlar bu konuda daha mantikli fusunebiliyor
Ben belirledim hep şimdiye kadar oda uyum sağladı en sonkini eve çağırdım geldi😀
Buluştuğum kadınlar hep ama hep bana bırakırlar. Galiba kararsız insanlar
Ben belirlersem kesinlikle pişman olmayız genelde elit mekanları tercih ederim sonuçta ilk kez buluşacağız ve herşeyin mükemmel olması gerekiyor
Kadın, çünkü erkeğe kalırsa evden çıkmak istemiyo hep aynı senaryo üşeniyorum bize gel evde film izleyelime dönüyo olay
Ilk buluşmada mekanı erkek seçer.
Mekân, içerik ve her detay ilişkinin bir sonraki evresini belirleyecek en önemli unsurdur.
Kendini guvende hissetmesi acisindan kadin olabilirmi diye dusundum suanda
Ortak belirlerler bence her iki tarafın bildiği bir yer
Ortak tabikki beraber konuşarak nereye gideceklerini belirleyebilirler
Doğaçlama olma imkânı varsa o da seçenekler arasına konulabilir.
Bayanın belirlemesi daha iyi rahat olabileceği bir yer sececektir
Bence ortak belirlemekte yarar var diğer türlüsü biraz deplasman gibi oluyor...
İki kişide herhangi biri çalışıyorsa zaman açısından o belirleme dahA mantıklı olur
Farketmez iki tarafta belirleyebilir yani bu büyütülecek bişey değil 😊
Ortak karar da olabilir ama erkek bu kararı kadına bıraksa daha hoş olur bence.
Ortaklaşa olabilir
Kadın. Güven önemli. Belirlediğim yere gelmek istemeyebilir.
Bir zahmet erkek belirlesin.
Bence kadın belirlemeli...
Erkek kadından onay almalı
önce sevgilim olsun onu sonra düşünürüz
Ortak karar alınmalı.
Kim davet ediyorsa o belirlesin
o belirlesin belki ben kotu secim yaparim
Bence üstünde düşünmek saçma sanki bu soru için 😉
İkisi de belirleyebilir farketmez
Kadın belırlesın , ben her türlü uyarım
Kadın kocasına yakalanmamak gerek
Fikir alış-veriş yaparak birlikte belirlemeliyiz.
Bence ortak belirlenmeli.
Fikri olan söyler yoksa fark etmez yani.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?