Herkese göre değişir. Seni rahatsız eden ne onu anlamadım. Milletin eşinle sevişme isteğimi gelecek diye istemiyorsun? Onun için olabilir ama sana bağlı.
Bakmamaları enteresan olurdu. Dokunmak istemeleri, sevişmek istemeleri hepsi normal. Anormal olan dokunmaları olurdu. Kimsenin eşini arzulamasını engelleyemezsin. Bu imkansız. Tavsiyem, karınla konuş. Bu durumdan rahatsız isen söyle.
Ya dokunma yok tabii ki ama yani bakmışlar tüm gece çocuklar. kız arkadaşıma şal falan örttü mü peki, farketmemiştir belki dedim. mümkün değil farketmemesi, farketti, şal falan örtmedi. normal rahat şekilde davranmaya, oturup kalkmaya devam etti dedi
ya çok seviyorum onu, o da seviyor biliyorum, asla ayrılmak değil amacımız. ama yani, o gece ben yanında değildim, ortak kız arkadaşımızla konuştum, masadaki arkadaşları falan bile bakmışlar
hayatın mükemmel gitmesi diye über mantıksız bir şeyden bahsediyorsun. mükemmel hayat diye bir şey olabilir mi zaten! mükemmel ilişki diye de bir şey yoktur, ütopyadır o. ama ilişkimiz yolunda gidiyor, mutluyuz eğer sorduğun buysa. sadece bu giyim konusunda arada yaşıyoruz bunları
evet fiziği de iyi o yüzden daha fazla dikkat çekiyor. beni rahatsız eden şu, yani sonradan ortak arkadaşımız olan kızla konuştum, masadaki erkek arkadaşları falan da tüm gece bakmışlar bacaklarına falan
Masada üniversiteden iki arkadaşı çocuk var, tüm gece bakmışlar bacaklarına. Ortak kız arkadaşımıza sordum peki farketti mi bi şal falan örttü mü diye. Farketti ama normal davranmaya devam etti, şal da örtmedi, gördü o da zaten sürekli bacaklarına baktıklarını dedi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Güzel kadın. Çorap dekolteside güzel. Sana bağlı.
nasıl yani anlamadım, tam olarak nedir fikrin?
Herkese göre değişir. Seni rahatsız eden ne onu anlamadım. Milletin eşinle sevişme isteğimi gelecek diye istemiyorsun? Onun için olabilir ama sana bağlı.
Ayrıca eşinin fotosunu burada paylaşmanda enteresan.
beni rahatsız eden şu, yani sonradan ortak arkadaşımız olan kızla konuştum, masadaki erkek arkadaşları falan da tüm gece bakmışlar bacaklarına falan
Bakmamaları enteresan olurdu. Dokunmak istemeleri, sevişmek istemeleri hepsi normal. Anormal olan dokunmaları olurdu. Kimsenin eşini arzulamasını engelleyemezsin. Bu imkansız. Tavsiyem, karınla konuş. Bu durumdan rahatsız isen söyle.
Ya dokunma yok tabii ki ama yani bakmışlar tüm gece çocuklar. kız arkadaşıma şal falan örttü mü peki, farketmemiştir belki dedim. mümkün değil farketmemesi, farketti, şal falan örtmedi. normal rahat şekilde davranmaya, oturup kalkmaya devam etti dedi
Beğenilmiş bir kız arkadaşın var.
Daha evlenmemişsin, konuşman daha önemli.
Ben daha da açık giyinmesine izin veririm
nasıl yani ya daha da açık?
Benim kafa başka kanka boş ver seninkinin kiskanilacak yani da yok
ya nasıl yok baksana kısa elbisesi, hele bir de oturunca iyice kısalmış, sinir oldum ya
şu an bu yorumlari o da okuyor mu :)))
hayır ya o nerde okuyacak, ama zaten farkeden bişey yok ben ona da söyledim yüzüne aynılarını, tartıştık bayağa
Bu sana karşı soğumasina ayrilmaniza sebep olur. Yapma bence
ya çok seviyorum onu, o da seviyor biliyorum, asla ayrılmak değil amacımız. ama yani, o gece ben yanında değildim, ortak kız arkadaşımızla konuştum, masadaki arkadaşları falan bile bakmışlar
Bakmaları onu senden çaldıkları anlamina mi geliyor? Bakmak bu etkisiz bişey bu kadar yorma başında saç kalmaz
nasıl etkisiz ya çocuklar tüm gece bacaklarına bakmışlar kardeşim
Kardeşim seni seviyorsa iş bitmiştir rahat ol şimdi
Elbise çok çirkin hele de kemer
Ben de kemeri soruyordum zaten di mi, tebrikler okuduğunu harika anladığın için!
Bacak kıskanacak kadar açık değil
nasıl açık değil ya bütün bacakları ortada yani baksana
Kemeri gören bacağa bakmaz merak etme
siz kadınlar bacaklarınızın açık olmasını, görünmesini normal karşılıyorsunuz çünkü değil mi?
Kısa değil o ara boy
nasıl kısa değil ya baksana otururken ne kadar kısa
Onun üstüne o kemeri takan birini kıskanmana gerek yok
ya o kadar kemerden falan anlamam, ama yani otururken oluşan bu görüntüye baktığımızda bu kısadır, iki iki daha dört yani gayet net
Knk kısa değil bu cidden
pardon da bütün bacakları ortada, nasıl kısa olmuyor bu. bundan daha kısası, yani çamaşırı görünür ya insan oturamaz zaten
İşte görünmesin diye lönks die oturulmuyor bacağını çapraz yapıp oturuyorsun sorun olmaz
tamam hadi çamaşırı görünmedi de bacaklarını tamamen ortada o nolacak?
Kısa kollu gibi düşün kıskanılası mı gayet normal
siz kadınlar bacaklarınızın açık olmasını, görünmesini normal karşılıyorsunuz çünkü değil mi
Ahah evet
çok fenasınız ya :)
Siz slksınız
ne alaka şimdi salklıkla?
Her iş tam bi sevgilinin bacağının açık olması mı sorun cjfj
her işten kastın ne?
Hayatın mükemmel gidiyordur ilişkin çok iyi devam ediyordur tek şey giyimi
hayatın mükemmel gitmesi diye über mantıksız bir şeyden bahsediyorsun. mükemmel hayat diye bir şey olabilir mi zaten! mükemmel ilişki diye de bir şey yoktur, ütopyadır o. ama ilişkimiz yolunda gidiyor, mutluyuz eğer sorduğun buysa. sadece bu giyim konusunda arada yaşıyoruz bunları
Sen peki sen nasılsın biraz bahset hadi tartışalım
sen nasılsın ne ya :)) tam olarak neyi soruyorsun ki ona göre cevap vereyim
Ekle beni
Kim bu
kız arkadaşım
Kıskançlık tartışması çıkarır bu elbise
evet çıktı zaten, ben kısa olduğunu söylüyorum o kabul etmiyor
Fiziği de güzel bencede kısa evet
ben kısa, oturunca da daha çok kısalmış diyorum o hayır neresi kısa diyor, yani bence tartışmasız net olarak mini bu elbise
evet fiziği de iyi o yüzden daha fazla dikkat çekiyor. beni rahatsız eden şu, yani sonradan ortak arkadaşımız olan kızla konuştum, masadaki erkek arkadaşları falan da tüm gece bakmışlar bacaklarına falan
Evet elbise mini bencede ayrıca herkes bakar çünkü her erkek de erkeklik hormonu var kız arkadaşın çok dikkat çekici
Dikkat çekici derken, tm olarak neyi kastediyorsun elbisesini mi?
Fiziğini kastediyorum elbise mini zaten
Hmm fiziği düzgündür evet, yani bir de uzun boylu olduğu için mini elbiseyle bacakları daha çok dikkat çekmiş diye düşünüyorum, sen ne diyorsun?
Bencede bacakları da güzel görünüyor zaten
Masada üniversiteden iki arkadaşı çocuk var, tüm gece bakmışlar bacaklarına. Ortak kız arkadaşımıza sordum peki farketti mi bi şal falan örttü mü diye. Farketti ama normal davranmaya devam etti, şal da örtmedi, gördü o da zaten sürekli bacaklarına baktıklarını dedi
Demek ki onun da hoşuna gidiyor bakılması dedim ya biz de Olan hormon kadınlar da da var zaten
nasıl yani sence hoşun gitmiş midir çocukların bacaklarına bakmaları?
Evet gitmiştir bence
peki çocuklar onun bacaklarına bakarken neler düşünmüşlerdi sence?
Bana yazar mısınız?
yazdım
Açar
Açtı zaten kardeşim. ben kısa diyorum ama kısa değil diyor o
Kısa da sen bunu niye attın buraya kıskanıyosun zaten bide burada gösteriyosun
ya onu ayarlayamadım soruyu sorarken, sadece kızlara yapmam gerekiyordu sanırım da sinirden onu ayarlayamadım
Ya kızlara ayarlayınca da biz görüyoruz ki
doğru öyle bişey de var ama sormam gerekiyordu ya bir şekilde sinirimi de atmam lazımdı kardeşim