+1 yılÖn yargılı yaklaşmak istemem ama isteklerine bakılırsa senle yalnız kalmak istiyor ve pek de masum düşünmüyor gibi. Dışarda görüşmeyi teklif et ve bence evine gitme hem daha ilk buluşmaymış. Güven olmuyor kimseye artık maalesef, temkinli olmakta fayda var.
11 Yorumla
Soran+1 yılİmalarda bulundu bende masum düşündüm sonradan dank etti bana da kendi canımı tehlikeye atamam
En İyi Cevaplar
Utangaçlık 🤔 Neyden veya kimden utanacak? Özgüven eksikligi.
Parasi yok🤔 Her bütçeye uygun bir yer illaki vardir, ki çay parasını karsilayamacak biriyle görüşme, üç kuruşu bile olmayan birisinin özgüven eksikliği vardir.
Göl kenarı 🤔 ben birisini göl kenarina götürmek istiyorsam yalniz kalmak istiyorumdur. Masumane değilimdir. Ön yargili olmayip düşünmek istersem göl kenarina götürme sebebim insanlardan gizlemek olabilir. Ya evliyimdir ya da koparmak istemedigim istemeyecegim bir ilişkim vardir seninle de heyecan arayışındayimdir. Tehlikeli. Ki bide eve davet etmiş 😁
Kaç kızım.
14 Yorumla
Soran+1 yılZaten dediklerini kabul etmeyince kendi benden kaçıyor 😂 yok niyetini açıkca gördüm güvenmiyorum görüşmücem
Soran+1 yılHislerimi dinlemek daha iyi olucak 😄
Niyet zaten ortada belli demekki bambaşka düşünceleri var insan önce karşısındaki hanımefendiye bir güven izlenimi oluşturur ben seni kullanmak istiyorum diye bas bas bagirmaz. Ama şanslısın daha buluşmadan kendini güzel ispat etmiş.
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet eve davet etmesinden cok bariz belliydi bende ona oyun oynarım belki
Soran+1 yılUtanmak güzel bişey ama oturup konuşmaktan insan bu kadar Utanmaz saçma
Soran+1 yılEvet işte bende diyorum destek olurum sana falan niyeti başka oldugu acık belli
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılDünyadaki en büyük yalanlardan birisidir. Dışarıda insan içinde buluşmaya utanıp hep tenha ya da evde buluşmanın tek bir amacı vardır onu da sen anlamışsın zaten
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet iyi niyetli düşündüm belki parası yok belki utanıyor falan aklıma sonradan dank etti
- +1 yıl
Dışarıda her bütçeye uygun bir yer var. Ultra lüks bir cafeye değil de çay bahçesine bile gidilebilir yeter ki insan istesin
Soran+1 yılEvet öyle ya amacı farklı bunun belli ki istediği olmayınca da görüşmüyor
- +1 yıl
salla geç ya ne uğraşacaksın böyle insanlarla
Soran+1 yılAynen öyle valla ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Normal bir teklif gelmedi bana öldürüp göle bile atabilir😀
11 Yorumla
Soran+1 yılHerşeyi yapabilir kimseye güvenmem
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence amacı farklıdır
00 Yorumla
+1 yılSeni daha yakından tanımak istiyor aşırı yakından mesafe tanımadan, erkekler öyle aşık olur. Kadınlar gibi uzaktan sevemez, bu sebepten hoşlandığınız erkeklerin sizi sevmedini istiyorsanız göl manzaralı yerler makul fakat emin değilseniz hoslanip hoşlanmadığınizdan sakın gitmeyin derim vesselam.
11 Yorumla
Soran+1 yılBana saygı duyması gerekiyordu bence kendisi bilir
+1 yılNezamdannbei görüsüorsunuz?
Parası yoktur ya da Para harcamak istemıyordur.
Bunu bulusunca anlarsın demek istemiyorum.. cok güvenilir gelmedı bana12 Yorumla
Soran+1 yılGörüşmüyoruz instadan konuşuyoruz sadece aybı memleketteyiz ve ilk defa görüşcez ya şu zamana kadar kafeye zor ikna oldu ona da son dk bahane cıkardı gelmedi
- +1 yıl
boş ver sen onu..
Göl kenarı mı, direkt ormana çağırsaydın kral ya.
21 Yorumla
Soran+1 yılEvine bile çağırdı
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılevlidir. ilişkisi vardır. toplumda görünmek istemiyordur.
11 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı.
+1 yılArt niyetli bir arkadaş belli ki uzak durman senin yararına olacak
11 Yorumla
Soran+1 yılUzak duruyorum görüşmğcem kesinlikle
+1 yılAllahın sevdiği kuluymuşsun , niyetini erkenden göstermiş sana. Bazıları çok geç farkına varıyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok şükür
Amacı kesinlikle göl kenarına götürüp tenha bir ortamda seninle sevişmek
11 Yorumla
Soran+1 yılBen cok iyi niyetli düşünmüşüm demekki
+1 yılBunlar da kendilerini akıllı sanıyorlar eve kız atacak aklınca
11 Yorumla
Soran+1 yılAynısını söyledim bende
- Aşk İlişkileri konusunda 837 cevap paylaştı.
+1 yılSeni kullanmak istiyor fırsatını yakalayıp altına alacak
16 Yorumla
Soran+1 yılBi bokluk var zaten
- +1 yıl
hadi ordan et bundan sana hayır gelmez tekin birine benzemiyor bu
Soran+1 yılBi insan kafede ye utanır ya yalana bak hele
- +1 yıl
Neden göl kenarı veya ev başka bir yer yok mu illa yanlız kalacağınız yerleri istiyor
Soran+1 yılYani cok ısrar ettim bide kafe olsun diye
- +1 yıl
boş ver ya onun dediğini yapmamışsin sen ona bak gerisi boş
+1 yılKanma böyle oyunlara. Otursun adam gibi sohbet etsin kafe de. Aklı fikri oynasta elemanın
11 Yorumla
Soran+1 yılKafeye çağırınca gelmiyor şerefsiz
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılSevişelim dese daha direk söylemiş olurmuş niye uzatmış ki göl kenarı falan
18 Yorumla
Soran+1 yılÖyle dese engellerim biliyor
- +1 yıl
E demis ama sadece üstü kapalı söylemiş
Soran+1 yılValla anlamadım ilk başta ya cok masumum
- +1 yıl
Ama ayrılma çocuktan seviyor seni
Soran+1 yılBana köpek gibi aşıık
- +1 yıl
Yorumlarını da okuyorum da birbiriyle tutarsiz bir sürü cevap vermişsin. Birinde aylardır sevgili gibi birinde ilk buluşma. Çocuk sana aşık masik değil ben dalga geçiyorum buda ciddiye aliyo 😂 seni gondikleyip bırakacak haberin yok.
Soran+1 yılBende dalga geçiyorum sen farkedememişsin 😉
- +1 yıl
Farkettim ben senin dalga geçtiğini de yorum yazanlara üzüldüm yazık.
- Aşk İlişkileri konusunda 663 cevap paylaştı.
+1 yılNe olacak niyet çocuğun sevgililik gibi bir niyeti yok muhtemelen başka bi sevdiği felan vardır takılmak istiyor sen de istiyorsan takıl isteğin ciddi ilişkiyse uzak dur
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOha niyeti kotu bence seni bi seylere zorlayabilir engelle gitsin. Nerden buluyosunuz boyle tipleri yaa korkunc
13 Yorumla
Soran+1 yılBna da öyle geliyo zaten gitmem görüşmem de yani amacını anladım.
Cevap sahibi+1 yılGorusme muhattap olma
Soran+1 yılAynen öyle
merhaba sizin dusunceniz dogru niyeti ni belli etmis tabi insna yuzunu bile gormedigi kisiyi evine cagarmasindan cikan anlam bellidir diye dusunuyorum iyi gunler diliyorum...
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yerini önceden gördüm iyi ki
Gizli Üye(30-35)+1 yılKafede utaniyor ama evde yemek yapıyor. Yemege bir sey katacakken de utanmayacak gibi.
12 Yorumla
Soran+1 yılHeh evet mantığa bak ya anlamıyom kendilerini ne zannediyorlar
Cevap sahibi+1 yılSapik bir zihniyet. İşin üzücü tarafi kosa kosa gidip tecavuze ugrayan kızlarımız var o itlerin elinde...
Gizli Üye(25-29)+1 yılKalabalık ortamlar çekinebilir ama göle gitmek çok saçma tenha yerler amacı düşündüğün gibi olabilir
13 Yorumla
Soran+1 yılYa bide evine çağırdı dışarda yemek yiyelim dediğim de de beni geçiştirdi
Cevap sahibi+1 yılBunun iki amacı olabilir bir herkesin düşündüğü yakınlaşmak için 2. de fakir veya pinti olabilir
Soran+1 yılEvet ikisine de tahammül edemem
Hadi 3 4 buluşma olsa neyse de ilk buluşmaysa amacı hali belli seni kullanacak ondan hadi ordan çek gitsin
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.
+1 yılNiyeti çok belli değil mi? Belini kirar valla. Dikkat et kendine
10 Yorumla
+1 yılNiyeti belli. Daha daha rahat etmek. Aman diyim gitme 😏
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle gitme evine falan davet etmiş kesin niyeti farklı ciddiyetini koy ortaya
10 Yorumla
+1 yılBu ülkede ne kadar çok sağlak kız var ya. Cevap sorunun içinde olmasına rağmen soruyorlar gel de delirme
01 Yorumla
Soran+1 yılBen yargıya coktan vardım canım sadece başkalarının yorumunu merak ettim
+1 yılBalık mı tutmak istemiş yoksa hıyar ağası şdşdşdşflg
15 Yorumla- +1 yıl
Kardeş insan sevdiğine kıyamaz bu bir ikincisi insan yanında Sevdiği varken utanmaz…
Soran+1 yılKendini akıllı sanıyor ama belki bi oyun oynayabilirim ona
- +1 yıl
Bence niyetini açıkça söyle bana de senin gözünde ne olduğumu merak ediyorum de sonra sende amacına uygun değilse görüşmeyi kes boş ver oyun oynamayı o yaşı geçmişsin bak yoluna konu saçma hallere gider işin içinden çıkamazsın falan değmez.
Soran+1 yılEvet doğru sölüyorsunuz olgun davranış bu olurdu
- +1 yıl
👍🤜
Gizli Üye(25-29)+1 yılhttps://www.kizlarsoruyor.com/uye/c4sanova
Şikayet eder misiniz Ozelden Herkese Hakaretler ediyor Klavye Bebesi
Edin00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Seninle baş başa romantik bir ortam yaşamak istiyor
07 Yorumla
Soran+1 yılDaha ilk görüşme ya bismillah
Soran+1 yılBen ona baska bişey diyorum
Soran+1 yılSapık diyorum
Soran+1 yılEvine çağıran insana romantik diyemem yani
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılBeklentisi farklı.. Arkana bakmadan uzaklaşmanda fayda var..
10 Yorumla Bana da yeni açılmış bir resroranttan bahsedip omkendisini oraya götürmemi söylediler. Bu millet m a l m a l
00 Yorumla
+1 yılDaha güzel olur bence de ortam sakin ve daha huzurlu olur
04 Yorumla
Soran+1 yılBen de aynı düşğncedeyim fakat ilk görüşme ve korkmam normal değil mi bunu düşünerek kalabalık bi yere gidelim dememi kabul etmesi lazımdı
- +1 yıl
Korkma seni yiyecek değil ya yaklaşırsa geri çekersin kendini eve gitmiyorsun sonuçta
Soran+1 yılBana zor kullanmayacağını ne malum şu zamanda damacanaya bile hallenenler var niye bide 'ilk görüşme' için evine çağırmak ya da göl kenarına gideyim?
- +1 yıl
O zaman gitme sen bilirsin
Gizli Üye(25-29)+1 yılGöl kenarı sakin ıssız orada sıkıştırcak işte seni aman uzak dur
10 Yorumla
+1 yılResmini burada bile paylaşmadığına göre anlıyorum neden utanacağını
00 Yorumla
+1 yılAa şu sevdiceğini köydeki babası komaz diye gizlice dere kenarına çağıran aşık değil mi bu😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Seni bi güzel pişirip yiyecek , hazırsan git.
00 Yorumla
+1 yılKanka arkana bile bakmadan kaç sana şiki şiki baba yapacak 🤣🤣😅😅
Çok fazla p**** izlemiş bu00 YorumlaŞöyle tiplerden Uzak durun beş para etmezler
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet zaten biliyotum amacını buluşmam belki çağırıptamorta da bırakabilirim duvara bi toslasın
- Aşk İlişkileri konusunda 711 cevap paylaştı.
+1 yılBence o adamda yanlış bir şeyler var
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya ilk zamanlar normal sanmıştım ama bişey var bunda o yüzden zaten aday bile değil artık
+1 yılParasi yoktur belki a. mk
111 Yorumla
Soran+1 yılİlk bende öyle düşünmüştüm ama canıma tak etti artık diyor yani hep iyi düşünmekten kaybediyoruz bence öyle değil
- +1 yıl
Bence yok. mantikli olan senin huyuna gidip öyle şansı denemek. bunu dusunemiyorsa ya aptaldır ya evli
Soran+1 yılAğzımı arıyor huyuma gidiyor da bi sıkıntı olduğu belli içimde huzursuzluk var buna karşı
- +1 yıl
Ağzını aralayabiliyirda evlilik durumu var başkan
Soran+1 yılNasıl yani evli mi diyosun
- +1 yıl
Hemcinsimin ekmeğine mani olmak gibi olmasın ama. olabilir.
Soran+1 yılBenden ona ekmek cıkmaz zaten 😂
- +1 yıl
Acemilik etmiş. ya da yanlış koşu bandına yürümüş
- +1 yıl
Aslında evli erkeklerin bu konularda daha özverili ve akıllıca davranması gerekir
Soran+1 yılOnu duvara toslatmak vardı ama hayatımla cok meşgulüm
- +1 yıl
Boş geç
+1 yılen iyi ihtimalle dusunursem belki kafede yiyeceklerinizi dusunuyordur masraftan kacinmak icin yemek yiyeceginiz bi yere gitmiyordur maddi olarak sıkısmıs olabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir ama imalarda bulunması bana hiç güven vermiyor. Yok canına tak etmiş işte bi kere de sabah öpmek istediğini söyledi
- +1 yıl
daha flort asamasinda boyleyse olmaz ondan sal gitsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe romantik iste seviyodur cocuk bende hic sevmem kafe ortamlarini garsonlar tepemde rahat edemem penguen gibi🤭😅👍🏼
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDalga gecmiyosan tabi adamin biri yazmista yorum yazanlar yazik diye parmagima yazik ozaman yavrukus
+1 yılBelliki kafeler onun av alanı yani yakalanma korkusu var çevre tanıdıklarına
10 Yorumlaİlk görüşmede yatağa atmak istiyor. Eğer ki aşık olmadıysan yol ver gitsin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılArabada sevisip arka koltukta oral yapmasi doggyy pozisyonunda noktayi koyar ve sesiz sakin oldugu icin goturebilir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGol kenarını iyi akıl etmiş 😂 gitme bence *ptal senin anladığn gibi niyeti
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhangi çağdan kalma bu otel deyesmis ya da sığınak mağara
00 Yorumlaİlk görüşmede bunu yapan ya abazadır ya da betadır alfa erkeğin bu tarz konuşmayı oluşturacağını bile düşünmem çünkü ilk görüşmede belki beğenmeyecek
00 YorumlaBende cafelerden hiç hoşlanmam şahsen öyle bir yer daha ıyı
02 Yorumla
Soran+1 yılDaha sonra evine davet etmesi peki?
Bence hayal kırıklığına uğratma çocuğu git evine sevaptır
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır kurumunda çalışmıyorum
Soran+1 yılO zaman sen gidebilirsin istiyosan
Gizli Üye(25-29)+1 yıl- O erkekten bir bok olmaz böyle özgüven sorunu olan erkekleri nereden buluyosunuz
10 Yorumla
+1 yılHadi yine iyisin böbreği kurtarmışsın
10 Yorumla
+1 yılBaşbaşa rahat olacağını düşünüyordur belki
10 Yorumla
+1 yılIlk görüsme tenha yerlerde olmamali bence
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu uzak durulması gereken erkek tiplerinden.
10 Yorumla Dikkat et kendine. Uzak dur o adamdan.
13 Yorumla
Soran+1 yılUzak duruyorum da oyun oyncam bu şerefsize
Soran+1 yılAslında öyle ama işte bilmiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Niyeti orada cinsellik yasamak
00 Yorumla
+1 yılSana koleksiyonunu gösterecektir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 714 cevap paylaştı.
+1 yıldaha iyi elleyebilmek...
00 Yorumla Ya cok utangaç ya da aşırı ozguvenli. Ortasi yok.
00 Yorumla
+1 yılŞizofreni hastası olabilir 😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Seni yemek istiyor. Yemek bahane
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeni göle atıp boğabilir dikkat et
00 Yorumla - Devamını Gör (15)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer