Nişanlınız kafede otururken yanına bir adam geliyor ve şöyle bir konuşma geçiyor:?

“Merhaba, rahatsızlık vermek istemem, yanlış anlaşılmasın ama eğer mümkünse Instagramınızı rica edebilir miyim?”

“Nişanlıyım ben.”

“Çok özür dilerim, affedersiniz, iyi günler.”

“Önemli değil estağfurullah, iyi günler.”




Bir anormallik var mı?
Nişanlınız kafede otururken yanına bir adam geliyor ve şöyle bir konuşma geçiyor:?
Cevapla