Kafede otururken birisi yanınıza gelip tanışalım derse neden der?

Hiç tanımadığınız birisi siz kafede oturup içecek içerken yanınıza gelse ve merhaba tanışalım mı dese sizi yakışıklı/guzel olarak gördüğü icin mi der?
Kafede otururken birisi yanınıza gelip tanışalım derse neden der?
Cevapla