Nişanlım beni iş yerine götürmek istemiyor. Çok kıskanç olduğumu düşünüp kafasını şişirdiğim içinmiş. Sizce doğru mu?

Nişanlım beni iş yerine götürmek istemiyor. Çok kıskanç olduğumu düşünüp kafasını şişirdiğim içinmiş. Sizce doğru mu?
Cevapla