en son tartışmada olmuyor tekrar ısınamıyorum hiçbir şey değişmeyecek her seferinde aynı davranışları yapıyorsun kendinden soğutuyorsun uzaklaştırıyorsun (nefret ettiriyorsun) dedi ve o kadar tartışmalar olmasına rağmen ilk kez engelledi sevgi nefrete nefrette sevgiye ve özleme dönüşebilir o zaman kendi içinden gelerek belki bir ümit ya bu süreçte belki düzelmiştir diyip kendi adım atabilir ne kadar kendi içerisinde de olsa yanlış bir şekilde de olsa kendince denedi olmadığını bir şeylerin değişmediğini ısınamadığını gördü bunları gören insan özlese bile neden dönsün ki ya da döner mi?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Nefret varsa duyguları devam ediyor demektir.
Yani cidden artık kendinden nefret ettiriyorsun her seferinde kendinden daha çok uzaklaştırıyorsun soğutuyorsun dedi ve o kadar önceden de tartışmalar olmuştu benim davranışımdan kaynaklı bir daha konuşmayacağım falan neler neler demişti araya birkaç gün zaman girince ben adım atıyordum barışıyorduk ama eski samimiyetimiz yok soğukluk var ve bana en son mümkünse bir daha konuşmayalım dedi bende ona üst üste iki üç mesaj attım ve ilk kez engelledi şu an 16 gündür konuşmuyoruz
Benimde buna çok benzer bir şekilde bitti, 4 ay oldu belki bilmiyorum arıyordum, yazıyordum heryerden engelliyordu. Bıraktım artık sevmiyor diye üzülmeyi, dönmesini bekleme ama içinde olur hep bi umut zamanla unutursun. Üzülme
Evt ama ilk zamanlar gerçekten bile isteğe yapmıyordum daha sonra sakin kafayla düşünüp hatamı fark ettim daha dikkatli olmaya çalıştım benim bir hastalığım var ama ciddi bir şey ameliyat olup olmayacağım ayın 25 inde belli olacak ama ona söylemedim sadece ilaç kullanıyorum diye biliyor ciddi bir şey diye bilmiyor söyleyemedim oda tekrar ısınabilmek için kendince bir şans vermişti eski samimiyetimiz yoktu ama ben ona buluşalım diyince haftada 1 bile olsa buluşuyorduk ama arada mesajlaşma falan yoktu test sonuçlarım çıkana kadar bana ısınmasını istemedim kendimi düzeltmiştim onun sevmediği şeyler için ama sonuçlar belli olana kadar bana tam ısınmasını istemedim o yüzden ufak tefek aynı davranışları yapmaya devam ettim ondan bu süreçte de tam kopmak istemedim ameliyat derlerse ona her şeyi o zaman söylemeyi düşünüyordum o zamana kadarda onla vakit geçirmek istedim ameliyat derlerse o zaman kendi isteğiyle yanımda olmak isterse bir şey demeyecektim ama onunda bir hayatı var sonuçta her şey netleşene kadar bana bağlansın istemedim çünkü bitecekse bile tekrar bağlandıktan sonra bitmesi daha zor olurdu ben sadece sonuçlar çıkana kadar bile isteğe yaptım bu sefer o davranışlarımı ama o benden önce davrandı noktayı koydu şu an bu durumdayız ve hiçbir şeyin doğruluğunu bilmiyor denedik olmuyor ısınamıyorum içimden gelmiyor konuşmak istemiyorum her seferinde kendinden daha çok soğutuyorsun uzaklaştırıyorsun nefret ettiriyorsun bu saatten sonra hiçbir şey değişmeyecek dedi ve engelledi
Geçmiş olsun, ben karakter olarak sinirli bir insanım, parlıyordum hemen bıktırdım benimkini. Seni üzmek istemem ama onun hayatında başkası olabilir.
Hayatında başkası yok bunu biliyorum
Çünkü hala kendi içinde bir çaba veriyordu ısınabilmek için ve o karakterde biri değil
Sana karşı olan hisleri bitmiş olabilir veya kafasını karıştıran bir şey. Kendimi yok diyor hayatında biri
Kendi de yok dedi senden bir şeyi gizleyecek söylemeye çekinecek birisi değilim hayatımda kimse yok dedi ve dediğim gibi bana zaten tekrar ısınabilmeyi deniyordu ve o sevginin yerini şu an nefret aldı kendinden nefret ettiriyorsun dedi ama dediğim gibi o hastalık olayını bilmiyor en son her şeyi bilerek yaptım ama ben sonuçlar netleşene kadar öyle davranmak zorundaydım ama o benden önce davrandı
aldattın mı cocugu
Hayır tabikide 🙅♀️ Yani cidden artık kendinden nefret ettiriyorsun her seferinde kendinden daha çok uzaklaştırıyorsun soğutuyorsun dedi ve o kadar önceden de tartışmalar olmuştu benim davranışımdan kaynaklı bir daha konuşmayacağım falan neler neler demişti araya birkaç gün zaman girince ben adım atıyordum barışıyorduk ama eski samimiyetimiz yok soğukluk var ve bana en son mümkünse bir daha konuşmayalım dedi bende ona üst üste iki üç mesaj attım ve ilk kez engelledi şu an 16 gündür konuşmuyoruz
bence o cocuk başka birini bulmuş kıvırıyor , ayrılmak için bahane arıyor , bende öyle derdim otttan poktan kavga çıkarırdım ayrılmak için , ama bunu bir kızla baya bi yatıp kalktıktan sonra artık bıktıktıktan sonra yapardım , şimdi topa tutcak diger bayanlar ama gerçek bu , erkeklerin hedefi belli kimse kıvırmasın , bi kızla buluş beraber takıl arkadaşları ilk verdimi diye sorar !! ne yaptınız nasıl eglendiniz diyen olmaz , erkek istedini aldımı hatta defalarca bıkar degişiklik ister , sende eksik olanları başka yerde arar , mesela gögüs olmaz gögüslü arar popo olmaz popolu arar , arar da arar yani , bak sırf sen illişki anla diye açık açık yazdım , rezil oldum ama gercek bu , okuyunca siliver mesajımı 😬
Nefret ediyorsa ümit vardır
Yani cidden artık kendinden nefret ettiriyorsun her seferinde kendinden daha çok uzaklaştırıyorsun soğutuyorsun dedi ve o kadar önceden de tartışmalar olmuştu benim davranışımdan kaynaklı bir daha konuşmayacağım falan neler neler demişti araya birkaç gün zaman girince ben adım atıyordum barışıyorduk ama eski samimiyetimiz yok soğukluk var ve bana en son mümkünse bir daha konuşmayalım dedi bende ona üst üste iki üç mesaj attım ve ilk kez engelledi şu an 16 gündür konuşmuyoruz
Ooo bu durum çok başka seninki dönmez abla seninki nefret etmiyor ki senden seninki bıkmış
Nasıl nefret etmiyor kendinden açık açık nefret ettiriyorsun dedi bana ama bilmediği şeyler var
Evt ama ilk zamanlar gerçekten bile isteğe yapmıyordum daha sonra sakin kafayla düşünüp hatamı fark ettim daha dikkatli olmaya çalıştım benim bir hastalığım var ama ciddi bir şey ameliyat olup olmayacağım ayın 25 inde belli olacak ama ona söylemedim sadece ilaç kullanıyorum diye biliyor ciddi bir şey diye bilmiyor söyleyemedim oda tekrar ısınabilmek için kendince bir şans vermişti eski samimiyetimiz yoktu ama ben ona buluşalım diyince haftada 1 bile olsa buluşuyorduk ama arada mesajlaşma falan yoktu test sonuçlarım çıkana kadar bana ısınmasını istemedim kendimi düzeltmiştim onun sevmediği şeyler için ama sonuçlar belli olana kadar bana tam ısınmasını istemedim o yüzden ufak tefek aynı davranışları yapmaya devam ettim ondan bu süreçte de tam kopmak istemedim ameliyat derlerse ona her şeyi o zaman söylemeyi düşünüyordum o zamana kadarda onla vakit geçirmek istedim ameliyat derlerse o zaman kendi isteğiyle yanımda olmak isterse bir şey demeyecektim ama onunda bir hayatı var sonuçta her şey netleşene kadar bana bağlansın istemedim çünkü bitecekse bile tekrar bağlandıktan sonra bitmesi daha zor olurdu ben sadece sonuçlar çıkana kadar bile isteğe yaptım bu sefer o davranışlarımı ama o benden önce davrandı noktayı koydu şu an bu durumdayız ve hiçbir şeyin doğruluğunu bilmiyor denedik olmuyor ısınamıyorum içimden gelmiyor konuşmak istemiyorum her seferinde kendinden daha çok soğutuyorsun uzaklaştırıyorsun nefret ettiriyorsun bu saatten sonra hiçbir şey değişmeyecek dedi ve engelledi
Nefret değil bu bıkmış usanmis çocuk senden
Uzun yazdığımı da oku